  • 1. Data: 2003-11-04 18:00:34
    Temat: A moze jakies rabaty antybelkowe?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Wyobrazmy sobie taka sytuacje - mam w banku jakies pieniadze. Bank
    wyplaca mi odsetki od tej kwoty i fruuu - 20% belkowego. Rownoczesnie
    bank pobiera ode mnie oplaty za rozne uslugi - prowadzenie konta,
    przelewy, karty kredytowe...

    A teraz wyobrazmy sobie, ze bank daje mi o 20 zl mniej odsetek, ale i
    o 20 zl mniej bierze oplat. Bankowi za jedno, a ja jestem 4 zl do
    przodu.

    I teraz pytanie - ktore banki tak dzialaja, ze w zamian za trzymanie w
    banku wiecej niz X zl mam jakies ulgi w oplatach? Wiem, ze niektore
    oplate za samo posiadanie konta uzalezniaja od salda - czy jest cos
    wiecej?

    MJ

  • 2. Data: 2003-11-04 18:09:29
    Temat: Re: A moze jakies rabaty antybelkowe?
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    2...@c...fuw.edu.pl,
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>:

> [...]
    > banku wiecej niz X zl mam jakies ulgi w oplatach? Wiem, ze niektore
    > oplate za samo posiadanie konta uzalezniaja od salda - czy jest cos

    Lukas eKonto Pro. Tylko ze w porownaniu z innymi kontami to i %% sa wyzsze,
    a wiec i podatek.

    A swoja droga to wydaje sie dobry pomysl (i byl podrzucany w goracym okresie
    belkowym), a teraz przy nizszych stopach nawet bardziej na czasie, ale jakos
    sie nie przyjelo. Jesli juz, to obnizaja %%, a oplaty podwyzszaja.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-11-05 09:40:45
    Od: "krzysiek" <o...@i...pl>

> [...]
    > banku wiecej niz X zl mam jakies ulgi w oplatach? Wiem, ze niektore
    > oplate za samo posiadanie konta uzalezniaja od salda - czy jest cos
    LUKAS e konto pro - prowizja za prowadzenie 7 zet ale gdy masz 5k zlotych,
    to nic...
    No ale przy wiekszych kwoatach nic wiecej.

  • 4. Data: 2003-11-05 13:54:58
    Od: "Pawel Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Np. w Lukasie jestes zwolniony z 7 zl oplaty mies. za prowadzenie eKonta PRO
    gdy saldo przekroczy 5000 zl (zwykle eKonto jest darmowe niezaleznie od
    salda). Noi jest jeszcze calkiem darmowy mBank (nie liczac dobrowolnego
    ubezpieczenia "Bezpieczna Karta") i pewnie sa jakies znizki w MultiBanku.
    Zamozniejsi moga sie zalapac na konto Aquarius, za które co prawda placi sie
    12 zl/mies, ale masz wiele przywilejów (m.in. dostep do indywidualnego
    doradcy i prezentacji najnowszych produktów inwestycyjnych).

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

  • 5. Data: 2003-11-05 14:02:54
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Przy większych kwotach (mowa np. o 100 tys zł, ale może być i mniej) warto
    myśleć o private bankingu, czyli oddaniu kasy pod zarząd specjalistów. Może
    troche się dopłaci, ale korzyści z efektywnego inwestowania są spore (i
    nieraz z pewnością uda się uniknąć podatku, bo specjaliści private bankink
    znają się zarówno na polskich, jak i zagranicznych realiach podatkowych).
    Jeśli ktoś nie boi się ryzyka i chce inwestować na maksa w rajach
    podatkowych (offschore), niech wejdzie tu:
    http://www.offshore.eurobiz.com.pl/index.html