  • 1. Data: 2003-11-04 18:02:36
    Temat: Szukam doradcy kredytowego (Wroclaw)
    Od: "Staszek_W" <s...@W...pl>

    Witam,

    Poszukuje firmy/osoby swiadczacej uslugi doradctwa kredytowego dla osob
    fizycznych. Standardowo przygotowane przez banki oferty niestety nie
    uwzgledniaja specyfiki moich potrzeb i mojej sytuacji. Dlatego musialbym
    kontaktowac sie po kolei z kazdym z bankow aby wyjasniac to indywidualnie.
    Licze na to ze "zawodowiec" ma wiedze i mozliwosci, ktore pozwola znalezc
    lepsze oferty i na dodatek w krotszym czasie. A mi pozostanie wybranie z
    dwoch/trzech i dogadanie szczegolow juz bezposrednio w banku.
    Namiary na doradcow prosze przesylac na mail'a (lub GaduGadu), chyba ze jest
    cos co warto opublikowac na grupie.

    Przy okazji - jak ksztaltuja sie ceny takich uslug?

    Dziekuje i pozdrawiam,
    Staszek

    PS. Chodzi mi o doradcow wroclawskich, jednak nie koniecznie (w koncu mozna
    oczekiwac pewnej powtarzalnosci, jesli ma sie do czynienia z bankami
    dzialajacymi w calym kraju).

    e-mail: swojczyszyn (malpa) op (kropka) pl
    GG: 567949

  • 2. Data: 2003-11-05 06:40:48
    Temat: Re: Szukam doradcy kredytowego (Wroclaw)
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > Poszukuje firmy/osoby swiadczacej uslugi doradctwa kredytowego dla osob
    (...ciach...)
    > Dziekuje i pozdrawiam,
    > Staszek
    "Zerknij" najpierw na www.expander.pl. ZTCW maja oddzial we Wroclawiu.