  • 1. Data: 2013-02-26 04:13:23
    Temat: 77 świń wiśniowych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy wszystkim już wpłacono wiadome świnie? Ja na
    jednym koncie mam od kilku dni, na drugim -- nie
    mam nadal.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2013-02-26 09:22:15
    Temat: Re: 77 świń wiśniowych
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 26 Feb 2013 04:13:23 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Czy wszystkim już wpłacono wiadome świnie? Ja na
    > jednym koncie mam od kilku dni, na drugim -- nie
    > mam nadal.

    Wpłacono na wszystkich rachunkach.

    AK

  • 3. Data: 2013-02-26 13:11:03
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    Andrzej Kubiak pisze:

    > Wpłacono na wszystkich rachunkach.

    Potwierdzam. Wpłynęły też świnie od Synka z paypalowej promocji (na
    paypal, nie na Synka).

  • 4. Data: 2013-02-26 14:02:38
    Od: "C." <c...@g...com>

    U mnie jeszcze brak, ale po drodze była reklamacja...

    Odpowiedź pracownika banku brzmiała, że w wyniku problemu technicznego kod promocyjny
    nie zapisał się, ale ustalił on, że wniosek pochodzi z promocji i kasę dostanę do 14
    dni roboczych od 15.02, co daje jak dobrze liczę do 7 marca.

    C.

  • 5. Data: 2013-02-26 14:30:05
    Od: ketiv <k...@n...o2.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy wszystkim już wpłacono wiadome świnie? Ja na
    > jednym koncie mam od kilku dni, na drugim -- nie
    > mam nadal.

    również nie trzymałem, na reklamację otrzymałem dość szybko informację
    że "..w wyniku problemu technicznego kod promocyjny nie zapisał się.." i
    wkrótce otrzymam maila z prośbą o podanie danych do dokonania przelewu,
    no to czekam..

    --
    ketiv

  • 6. Data: 2013-02-26 15:34:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ketiv" kgidcs$ojd$...@n...task.gda.pl

    Mogę dostać m@il, na który trzeba/można/warto wysłać reklamację?

    "C." f...@g...co

  • 7. Data: 2013-02-26 15:55:05
    Od: ketiv <k...@n...o2.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Mogę dostać m@il, na który trzeba/można/warto wysłać reklamację?

    posłałem na dwa: reklamacje(małpka)bankier.pl i
    kontakt(małpka)bankierstarter.pl

    odpowiedź przyszła już z imiennego adresu, ale teraz nie mam możliwości
    sprawdzenia

    --
    pozdr,
    ketiv