  • 11. Data: 2012-08-21 09:18:05
    Temat: Re: 5% zwrotu od synca- rachunki orange
    Od: pavlo <r...@o...pl>

    On 17 Sie, 16:06, Kris <k...@g...com> wrote:
    > Czy zapłata za faktury orange poprzez epłatnoscitp.pl łapie sie na 5%zwrotu od
    synca?

    Ale czy jest możliwość płatności kartą lub przez płacę z Sync za
    faktury TP?
    Na stronie nie widzę żeby była taka możliwość.

  • 12. Data: 2012-08-21 09:53:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 09:18:05 UTC+2 użytkownik pavlo napisał:
    > Ale czy jest możliwość płatności kartą lub przez płacę z Sync za
    >
    > faktury TP?
    >
    > Na stronie nie widzę żeby była taka możliwość.

    Przeciez pisłąem dwukrotnie że jest.
    Jak masz fakture elktroniczna to pobierasz ja sobie po zalogowaniu sie na swoje konto
    w orange i jest w niej link do epłatnoscitp.pl gdzie możesz wybrac płatność "płace z
    Alior Sync"

  • 13. Data: 2012-08-21 21:17:03
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >https://ebok.gazownia.pl/
    >tu podobno można płacić za gaz, warunkiem jest aby umowa z PGNiG zawierała
    >pesel klienta, ja właśnie czekam na zaktualizowaną umowę z moim peselem.

    Słabiutko, tylko Rzesza bez Prus i Kraj Warty bez Calisi. W Kraju
    Priwiślańskim tylko Cash za gaz, prąd, wodę,......

  • 14. Data: 2012-10-09 12:32:05
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Mon, 20 Aug 2012 13:33:33 +0200, Matt <m...@m...ms> wrote:

> [...]

    Informacyjnie, właśnie zapłaciłem za gaz przy użyciu "Płacę z Alior Sync".
    Płaciłem też w Netii w ten sposób, zwrot dostałem.

    Matt

  • 15. Data: 2012-10-09 20:41:53
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 21 Sie, 21:17, "mx" <@m...@o...pl@> wrote:

    > Słabiutko, tylko Rzesza bez Prus i Kraj Warty bez Calisi. W Kraju
    > Priwiślańskim tylko Cash za gaz, prąd, wodę,......

    Nie tak źle - Małopolska ma inny BOK ,ale Przelewy24 obsługuje.
    Pytanie tylko co jeśli takie przelewy24 się zwiną - jak dawno temu
    jakiś taki punkt kasowy pana Plichty?

    mucher

  • 16. Data: 2012-10-10 08:45:37
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 20:41:53 UTC+2 użytkownik mucher napisał:

    > Nie tak źle - Małopolska ma inny BOK ,ale Przelewy24 obsługuje.
    >
    > Pytanie tylko co jeśli takie przelewy24 się zwiną - jak dawno temu
    >
    > jakiś taki punkt kasowy pana Plichty?
    >

    > mucher

    Możesz podać jakieś namiary? Gdzie kliknąć?

  • 17. Data: 2012-10-10 09:40:50
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 10 Paź, 08:45, Piotr Hołda <p...@g...com> wrote:

    > Możesz podać jakieś namiary? Gdzie kliknąć?

    ebok.koog.pgnig.pl - zauważyłęm to chyba na ostatniej fakturze. jak
    się już zarejestrujesz(potrzebne dane z faktury) to masz dostęp do
    faktur z elektroniczną formą płatności właśnie. Minus (dla niektórych)
    - trzeba zrezygnować z papierowych faktur.

    mucher

  • 18. Data: 2012-10-10 14:19:59
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu środa, 10 października 2012 09:40:50 UTC+2 użytkownik mucher napisał:

> [...]
    >
    > faktur z elektroniczną formą płatności właśnie. Minus (dla niektórych)
    >
    > - trzeba zrezygnować z papierowych faktur.

    Dzięki. Przetestuję.

  • 19. Data: 2012-10-12 21:17:22
    Od: pavlo <r...@o...pl>

    On 10 Paź, 09:40, mucher <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > faktur z elektroniczną formą płatności właśnie. Minus (dla niektórych)
    > - trzeba zrezygnować z papierowych faktur.

    Pobierają 0,80 zł opłaty serwisowej od 1 rachunku.
    Ale jak zaznaczyłem 4 rachunki to wyskoczyło opłaty 0,50. Ciekawe

  • 20. Data: 2012-10-12 22:52:53
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Nie tak źle - Małopolska ma inny BOK ,ale Przelewy24 obsługuje.
    >Pytanie tylko co jeśli takie przelewy24 się zwiną - jak dawno temu
    >jakiś taki punkt kasowy pana Plichty?

    Wprawdzie to Galicja, a nie głęboka prowincja na północnym-wschodzie, ale
    iskierka nadziei zaświtała (i zgasła). Też fakturę przestudiowałem i
    znalazłem hasła: "transkasa (bph)", unikasa (citi)", "mojerachunki" i
    "paytel". Dwa ostatnie umożliwiają płatność kartą, trzeba tam dotrzeć, ale
    mają masę punktów. Koszt do 1,99. Z drugiej strony to nie będą płatności
    internetowe i zapewne usługi finansowe, załapałyby się na wykluczenia. Na
    syncowe 5% nie ma szans.