  • 11. Data: 2014-03-30 15:32:06
    Temat: Re: + 48 46 814 85 98 co to za nr?
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Fri, 28 Mar 2014 21:23:23 +0100, Maseł wrote:

    > W dniu 2014-03-28 13:58, zarząd komplementariusza pisze:> zadzwoniłem
    > pod ten nr, ale zapowiedź słowna składa się z niewyraźnie mamrotanych
    > słów "... Bank" i mimo kilkukrotnych prób nie jestem w stanie ustalić
    > jaki to jednosylabowy bank mógł dzwonić
    >
    > Kierunkowy 46, to miedzy innymi Skierniewice.
    >
    > Tak wiec Twoim Bankiem jest: ...
    > mBank.

    Oczywiście, jak to w mbanku, pracownicy z obsługi telefonicznej
    są nieprofesjonalni i niekompetentni. Do mnie też dzwonili,
    rozmowa wyglądała tak:
    [mbak]: Dzwonie z mbanku, czy rozmawiam z panem XYZ?
    [ja]: Tak, slucham.
    [mbak]: Czy prowadzi pan wlasna dzialalnosc gospodarcza?
    [ja]: Przeciez mozecie to sprawdzic w CEIDG.
    [mbak]: Ale ja chce to uslyszec od pana.
    [ja]: Ja nie wiem z kim wlasciwie rozmawiam.
    [mbak]: No to do widzenia.
    I czlowiek, ktory podawal sie za pracownika mbanku rozlaczyl sie.

    Calkowicie mnie rozlozyla na lopatki odpowiedz: "ja chce to uslyszec
    od pana", dokladnie tak to zostalo powiedziane. Kto tych ludzi
    na sluchawce uczy takich irytujacych tekstow? Czy moze nikt im nie mowi
    jak maja rozmawiac z klientem, tylko ludzi prosto z ulicy daja
    do telecentrum?

    Matt

  • 12. Data: 2014-03-30 18:00:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Matt" 1...@4...net

    > [mbak]: No to do widzenia.
    > I czlowiek, ktory podawal sie za pracownika mbanku rozlaczyl sie.

    Ale zapowiedział, że zobaczycie się kiedyś. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-03-30 21:48:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Matt" <m...@m...ms> napisał w wiadomości

    > Calkowicie mnie rozlozyla na lopatki odpowiedz: "ja chce to uslyszec
    > od pana",

    Socjotechnika. Jakbyś odpowiedział raz, to byłaby większa szansa, ze
    odpowiesz i na inne pytania. A tak, to mu się nie opłacało dalej gadać.

  • 14. Data: 2014-03-30 23:46:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Socjotechnika. Jakbyś odpowiedział raz, to byłaby większa szansa, ze
    > odpowiesz i na inne pytania. A tak, to mu się nie opłacało dalej gadać.

    dokładnie, ostatnio do mnie zadzwonili z Półbanku, najpierw zadali kilka
    banalno-oczywistych pytań, na które odpowiada się TAK, a później gość to
    samo chciał usłyszeć jak zapytał czy chcę jakieś tam ubezpieczenie

    jak ja zadałem kilka dodatkowych pytań to przestało być już tak
    sielankowo, a największa jazda była taka, że najpierw miałem się zgodzić
    a dopiero później chciał mi wysłać dokumenty do zapoznania się!!!

    okazało się, że opcja jest tylko jedna = zakup kota w worku, bo nie ma
    opcji, aby zapoznać się z warunkami przed zakupem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2014-04-07 20:23:40
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > okazało się, że opcja jest tylko jedna = zakup kota w worku, bo nie ma
    > opcji, aby zapoznać się z warunkami przed zakupem

    A ja zastrzegłem sobie we wszystkich bankach, że nie chcę kontaktów w
    celach marketingowych i mam święty spokój. Czasem to aż mi żal, że nikt
    do mnie nie dzwoni i nie mam takich doświadczeń w słownych utarczkach z
    mniej lub bardziej rozgarniętymi przedstawicielami półbanków,
    całychbanków i klonów.

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2014-04-07 22:01:22
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2014-04-07 20:23, Grzexs pisze:

> [...]
    > do mnie nie dzwoni i nie mam takich doświadczeń w słownych utarczkach z
    > mniej lub bardziej rozgarniętymi przedstawicielami półbanków,

    Czasami się nie da, zgoda jest wymagana z reguły przy wiśniach. Ja mówię
    żeby zadzwonili później bo jestem zajęty i wpisuje początek numeru (bez
    ostatnich dwóch cyfr) na czarną listę.

    Oczywiście można próbować mówić żeby się odpieprzyli albo nie zgodzić
    się na nagrywanie ale to nic nie da bo po tygodniu znowu będą dzwonić.
    Szkoda czasu. A taka czarna lista skutecznie rozwiązuje problem.

  • 17. Data: 2014-04-09 00:33:55
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Klebespachtel napisał(a) :
    > Czasami się nie da, zgoda jest wymagana z reguły przy wiśniach. Ja mówię
    > żeby zadzwonili później bo jestem zajęty i wpisuje początek numeru (bez
    > ostatnich dwóch cyfr) na czarną listę.

    He, to działa. Dzięki za pomysł z tymi 2 ostatnimi cyframi. Człowiek
    całe życie się uczy :-)

    Nawet 3 ostatnie cyfry można wykasować, a numer jest nadal
    identyfikowany. W moim telefonie. Więcej cyfr nie chciało mi się
    sprawdzać.

    Zbyszek
    PGP key: 0x36A0E600