  • 1. Data: 2014-03-28 18:22:59
    Temat: przejęcie Nordea przez PKOBP
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    zapewne proces przejmowania banku będzie kilkuetapowy

    mam pytanie: czy dobrze rozumiem że 1 kwietnia 2014 Nordea nadal będzie odrębną osobą
    prawną, a jedyne co się zmieni to właściciel (pkobp stanie się jednoosobowym
    właścicielem nordea banku)

    drugie pytanie: czy i ew. kiedy należy się spodziewać całkowitego połączenia obydwu
    banków włącznie ze zmianą nr rachunku na numery o formacie "XX 1020 itd"?

  • 2. Data: 2014-03-28 19:53:30
    Temat: Re: przejęcie Nordea przez PKOBP
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-03-28 18:22, zarząd komplementariusza pisze:
    > czy i ew. kiedy należy się spodziewać całkowitego połączenia obydwu
    > banków włącznie ze zmianą nr rachunku na numery o formacie "XX 1020 itd"?

    GNB przejął Allianza ~2 lata temu i numery rachunków pozostały

  • 3. Data: 2014-03-28 20:22:30
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu piątek, 28 marca 2014 19:53:30 UTC+1 użytkownik osa napisał:

    > GNB przejął Allianza ~2 lata temu i numery rachunków pozostały

    ale PKO BP SA przejął kilka lat temu Inteligo od "Bankgeselschaft Berlin Polska SA" i
    pozmieniał nr rachunków (wszystkie zaczynają się od "50 1020 5558 1111") więc
    spodziewam się że wcześniej czy później ale rachunki nordei się zmienią.

  • 4. Data: 2014-03-28 21:19:48
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    W dniu piątek, 28 marca 2014 20:22:30 UTC+1 użytkownik zarząd komplementariusza
    napisał:

> [...]
    spodziewam się że wcześniej czy później ale rachunki nordei się zmienią.

    no właśnie - pamięta ktoś konkretne daty wykupienia "bankgeselschaft berlin polska
    sa" przez pkobp oraz datę zmiany numeracji rachunków bankowych na XX1020itd?