    From: Klebespachtel <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: + 48 46 814 85 98 co to za nr?
    Date: Mon, 07 Apr 2014 22:01:22 +0200

    W dniu 2014-04-07 20:23, Grzexs pisze:

    > A ja zastrzegłem sobie we wszystkich bankach, że nie chcę kontaktów w
    > celach marketingowych i mam święty spokój. Czasem to aż mi żal, że nikt
    > do mnie nie dzwoni i nie mam takich doświadczeń w słownych utarczkach z
    > mniej lub bardziej rozgarniętymi przedstawicielami półbanków,
    > całychbanków i klonów.

    Czasami się nie da, zgoda jest wymagana z reguły przy wiśniach. Ja mówię
    żeby zadzwonili później bo jestem zajęty i wpisuje początek numeru (bez
    ostatnich dwóch cyfr) na czarną listę.

    Oczywiście można próbować mówić żeby się odpieprzyli albo nie zgodzić
    się na nagrywanie ale to nic nie da bo po tygodniu znowu będą dzwonić.
    Szkoda czasu. A taka czarna lista skutecznie rozwiązuje problem.