  • 1. Data: 2005-04-09 22:08:15
    Temat: 4 rodzaje PayPala__KTORY W PL?
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Jestem wlasnie na stronie PayPala, gdzie sa podane panstwa i widze 4 rodzaje
    Paypala

    1) dziala w 100% (wszystkie mozliwosci)
    2) nie mozna przelac kasy do banku w Polsce
    3)mozesz wyciagnac kase ale tylko na czek PP czyli amerykanski
    4) mozesz tylko placic

    Jaki by nie byl pozwoli placic za aukcje a to najwazniejsze.

    PAtek

  • 2. Data: 2005-04-09 22:18:45
    Temat: Re: 4 rodzaje PayPala__KTORY W PL?
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "icoteraz" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > 4) mozesz tylko placic
    > Jaki by nie byl pozwoli placic za aukcje a to najwazniejsze.

    Jeśli PP złożył wniosek do NBP (było o tym w innym poście niedawno), to
    wydaje się że opcja pierwsza będzie najodpowiedniejsza ;))

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance

  • 3. Data: 2005-04-09 23:28:33
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Wersja nr 1 oznaczalaby ze pojawi sie ZLOTY jako jedna z walut obok $,
    CAN$, Euro i Yena.
    Bardzo to watpliwe.

    Wedlug mnie pelny PP bedzie wtedy , kiedy w PL bedzie Euro.

    Teraz bedzie cos na wzor Argentyny

    Mozesz sobie polską kartą zaplacic
    ( ichni przelicznik na $ bedzie , domyslam się, dosc kiepski)

    Jesli bedziesz mial na PP dolary i chcial je zabrac to dostaniesz od nich
    czek w $.
    Nie musze pisac jak dlugo czeka sie na realizacje takiego czeku i oplatach.

    OBYM SIE MYLIL ale tak to widze

    Patek

    l.in.man...

  • 4. Data: 2005-04-10 10:41:13
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "icoteraz" <i...@p...onet.pl> wrote:
    > Wersja nr 1 oznaczalaby ze pojawi sie ZLOTY jako jedna z walut obok $,
    > CAN$, Euro i Yena.
    > Bardzo to watpliwe.
    > Wedlug mnie pelny PP bedzie wtedy , kiedy w PL bedzie Euro.

    Może myślą perspektywicznie (Euro w Polsce będzie chyba przed 2009
    rokiem)

    > Teraz bedzie cos na wzor Argentyny
    > Mozesz sobie polską kartą zaplacic
    > ( ichni przelicznik na $ bedzie , domyslam się, dosc kiepski)

    Akurat to nie tak będzie się odbywać... Sprzedającemu będziesz płacił w
    jego walucie (USD, EUR lub GBP), a to jaki będziesz miał przelicznik
    zależeć będzie od tego w jakim banku masz kartę i wg. jakiego
    przelicznika ten bank to wszystko liczy.

    > Jesli bedziesz mial na PP dolary i chcial je zabrac to dostaniesz od nich
    > czek w $.

    Albo wycofasz sobie na swoje konto bankowe (podobnie jak w
    MoneyBookers). Oczywiście "zahaczysz" o przewalutowanie

    --
    Your universe...
    Is only a product of your mind

  • 5. Data: 2005-04-10 15:09:51
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Pozyjemy, zobaczymy.

    Niech w koncu TU bedzie.

    Jedno jest pewne , bedzie w j. angielskim.

    Patek

    "Varg" <v...@p...megapolis_invert> wrote in message
    l.in.man...

  • 6. Data: 2005-04-12 23:30:17
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Użytkownik "icoteraz" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Pozyjemy, zobaczymy.
    >
    > Niech w koncu TU bedzie.
    >
    > Jedno jest pewne , bedzie w j. angielskim.

    Ja Panowie chyba nie zasne dzis. Wlasnie sie dowiedzialem.
    Ja tego jak powietrza potrzebuje. BidPay juz mi dzis bokiem wyszedl jak sie
    dowiedzialem ze od 2 razow czeki mi skupuja nie po staremu gdzie bylo cos w
    stulu prowizji min. 20zl + % od sumy w $ ale wymyslili 20zl od czeku !!!!!!
    No i zamiast 40-60zl musialbym dzis wybulic 240zl za jakies 700$. Chyba mnie
    chca dobic.

    Co by to nie byl za PayPal, zeby tylko szlo kase odbierac. Jak nie na konto
    w PL to przynajmniej w DE. Nie powinno byc z tym problemu chyba. Mam juz
    konto w niemczech i mam go podpiete do PayPala, ale samego PayPala mi
    zablokowali jak tylko pezelalem pierwsze euro na PayPala :))) Kapli sie ze
    konto jest na Polaczka.
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com