  • 1. Data: 2005-04-09 18:21:24
    Temat: Karta ktedytowa??
    Od: "Marcin" <s...@g...pl>

    gdzie najłatwiej i w miare najtaniej uzyskac karte kredytową.
    Obawiam sie ze tych opcji nie da sie raczej polaczyc i albo karta jest latwa
    do uzyskania albo tansza od innych.(chociaz moge (chciałbym) sie mylic)
    dochod netto około 1000zł, wystarczy na wypokłą??? pzdr

  • 2. Data: 2005-04-09 18:46:16
    Temat: Re: Karta ktedytowa??
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Marcin" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do uzyskania albo tansza od innych.(chociaz moge (chciałbym) sie mylic)
    > dochod netto około 1000zł, wystarczy na wypokłą??? pzdr

    wg mnie - ale nie sledze poczatkow w kk, na wypukla za malo,
    ale jak to juz tutaj pare razy zaznaczano - wez plaska bo najgorzej jest
    dostac pierwsza, potem mozna juz mnozyc jak kroliki, po 3 miesiacach
    uzywania - mozesz sie juz zaczac przenosic :-) do innego banku, a plaskie
    nie takie drogie

    zawsze jednak olecam przeanalizowac korzysci np tutaj
    http://www.bankier.pl/fo/konta/narzedzia/kalkulator_
    karty/index.html
    bo dla samych platnosci krajowych - to nie zawsze jest to oplacalne, lepiej
    czasem pomyslec o zwyklym debecie w koncie

  • 3. Data: 2005-04-09 20:34:57
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > bo dla samych platnosci krajowych - to nie zawsze jest to oplacalne,
    > lepiej czasem pomyslec o zwyklym debecie w koncie

    A skąd wywnioskowałeś, że Marcin chce nią zaciągać kredyt?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2005-04-09 20:36:13
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > A skąd wywnioskowałeś, że Marcin chce nią zaciągać kredyt?

    no prawie siem posikalem - juz dawno nie czytalem tak glupiego wniosku,
    zwlaszcza ze ktos oczekuje karty niekredytowej wcale, tak tak wiem -
    wpiszesz mnie do kf - no i bede ci za to dozgonnie wdzieczny

  • 5. Data: 2005-04-09 20:54:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    > wniosku, zwlaszcza ze ktos oczekuje karty niekredytowej wcale, tak
    > tak wiem - wpiszesz mnie do kf - no i bede ci za to dozgonnie

    ???
    A jaśniej możesz? Albo chociaż po polsku?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 6. Data: 2005-04-09 21:20:41
    Od: "Adam Bosiacki" <B...@w...pl>

    >???
    >A jaśniej możesz? Albo chociaż po polsku?

    Oczekujesz od niego zbyt wiele, a to przecież tylko taki lokalny folklor...
    ;-)
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2005-04-09 21:34:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Oczekujesz od niego zbyt wiele, a to przecież tylko taki lokalny
    > folklor... ;-)

    ;)))
    Co Wy wszyscy dzisiaj z tym folklorem?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2005-04-10 08:29:42
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

> [...]
    > do uzyskania albo tansza od innych.(chociaz moge (chciałbym) sie mylic)
    > dochod netto około 1000zł, wystarczy na wypokłą??? pzdr

    Możesz ponegocjować z LUKASem (teoretycznie od 1200zł dają), możesz z Citi
    (podobnie), możesz wziąć z mBanku-wp.pl (od 700zł, wypukła, tyle, że wygląd
    koszmarny jeśli Cię to nie zraża).