    From: "PolandMET.com" <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 4 rodzaje PayPala__KTORY W PL?
    Date: Wed, 13 Apr 2005 01:30:17 +0200

    Użytkownik "icoteraz" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d3bfr6$lkj$1@news.onet.pl...
    > Pozyjemy, zobaczymy.
    >
    > Niech w koncu TU bedzie.
    >
    > Jedno jest pewne , bedzie w j. angielskim.

    Ja Panowie chyba nie zasne dzis. Wlasnie sie dowiedzialem.
    Ja tego jak powietrza potrzebuje. BidPay juz mi dzis bokiem wyszedl jak sie
    dowiedzialem ze od 2 razow czeki mi skupuja nie po staremu gdzie bylo cos w
    stulu prowizji min. 20zl + % od sumy w $ ale wymyslili 20zl od czeku !!!!!!
    No i zamiast 40-60zl musialbym dzis wybulic 240zl za jakies 700$. Chyba mnie
    chca dobic.

    Co by to nie byl za PayPal, zeby tylko szlo kase odbierac. Jak nie na konto
    w PL to przynajmniej w DE. Nie powinno byc z tym problemu chyba. Mam juz
    konto w niemczech i mam go podpiete do PayPala, ale samego PayPala mi
    zablokowali jak tylko pezelalem pierwsze euro na PayPala :))) Kapli sie ze
    konto jest na Polaczka.
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com