  • 11. Data: 2013-07-19 10:07:48
    Temat: Re: 4,5% na 6 m-cy...
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-18 18:13, Borys Pogoreło wrote:
    > Z tego co ludzie piszą, to sobie daruj, jeśli nie mieszkasz w mieście z
    > oddziałem. Wszystko na miejscu, dwie lub trzy wycieczki konieczne. Więcej
    > wydasz na podróż, niż zyskasz na wyższych odsetkach.
    >
    > No i "dla mnie klient ze 100 000 zł to żaden klient" (C) LB.

    Jedna wycieczka, 30 minut. Zero grilowania (poza krótkim przedstawieniem
    interesującego *mnie* produktu podczas oczekiwania na kwity do podpisu).

    Wystarczy jasno wyartykułować na *początku* spotkania czego oczekujemy
    od konsultanta i okazać nieco asertywności, jeśli się nie dostosuje.

    Gdyby jeszcze mieli nieco mniej oczoj*bną aranżację pomieszczeń ...
    No ale o gustach się nie dyskutuje.

    Piotrek

  • 12. Data: 2013-07-20 00:08:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 51e8b886$0$1461$6...@n...neostrada.pl

    > Koniecznie spróbuj. Serio.
    > Naściemniaj ile wlezie, spróbuj jak najdłużej nie podawać nazwiska "no wie pan...
    ja tu takie wrażliwe informacje podaję, więc
    > dopóki się da, niech pozostaną anonimowe", dowiedz się co to za produkt "na którym
    my zarabiamy tylko wtedy, gdy zarabia klient" i
    > zdaj relację.
    > Przy Twoim doświadczeniu to będzie jak kibicowanie walce Furmana z Fryzjerem (o ile
    ktoś łapie jeszcze o co chodzi... ;) )

    Ja nie łapię -- jakie jest to jego nazwisko i doświadczenie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2013-07-20 06:11:24
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Ja nie łapię -- jakie jest to jego nazwisko i doświadczenie?

    Może, jak pewien były premier, użyłem nadmiernego skrótu myślowego :).
    Robert S. jest profesjonalistą. Przypuszczam, że także od naciągactwa,
    podobnego jak oferuje OF, TaxCare, LB i inni. Nie wiem jak brzmi jego
    nazwisko, ale naciągacz z LB jakby chciał, to pewno go (po nazwisku)
    znajdzie. Podejrzewam, że R.S. jest lic. dor. fin. Fryzjer = Frazier,
    Furman = Foreman. Bokserzy. Dawno temu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 14. Data: 2013-07-20 10:20:31
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 20 Jul 2013 06:11:24 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > Podejrzewam, że R.S. jest lic. dor. fin.

    Że niby czym jest?

    AK

  • 15. Data: 2013-07-20 13:30:43
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-20 10:20, Andrzej Kubiak pisze:

    > Że niby czym jest?

    ssakiem

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 16. Data: 2013-07-20 18:42:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 51ea74e1$0$1460$6...@n...neostrada.pl

    > ssakiem

    Opierzonym ssakiem? ;) Aby było jasne -- ptaki
    są ssakami i nawet można kupić (kiedyś to było
    za 2 dni, teraz są ponownie wedle...) ptasie
    mleczko. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-07-21 22:48:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > od konsultanta i okazać nieco asertywności, jeśli się nie dostosuje.
    >
    > Gdyby jeszcze mieli nieco mniej oczoj*bną aranżację pomieszczeń ...

    czy w IB "zmuszają" do założenia konta osobistego? nie jest mi potrzebne...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2013-07-21 23:01:43
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-21 22:48, RobertS wrote:
    > czy w IB "zmuszają" do założenia konta osobistego? nie jest mi potrzebne...

    Teoretycznie (chyba) nie musisz mieć. W umowie lokaty możesz niby możesz
    zadeklarować numer rachunku na który ma wrócić kasa.

    Ale nie testowałem tej ścieżki bo pewnie tak czy inaczej przechodzi to
    przez konto techniczne, które tak czy inaczej musisz założyć.

    Piotrek

  • 19. Data: 2013-07-21 23:46:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ssakiem

    aleś mnie podsumował ;-D

    ale na spot się umówię, zobaczymy co mi zaproponuje no przecież ja te
    wszystkie condo, regulary, struktury itp...tak czy inaczej będzie wesoło

    a relacja, a jakże będzie!

    --
    pozdrawiam
    RobertS