  • 1. Data: 2002-03-21 08:11:20
    Temat: 30 % zysku - dostaliście to ?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    [...] protected has turned against them.I need
    to transfer the money out to safety.

    The funds are in excess of 64million (in Swiss
    Francs and US dollars).They will have to
    be paid into off
    shore accounts.

    Can you help? Are you capable of handling funds? Are
    you trustworthy? I can
    offer you 30%.

  • 2. Data: 2002-03-21 08:18:51
    Temat: Re: 30 % zysku - dostaliście to ?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    inkoguto wrote:

> [...]
    > be paid into off
    > shore accounts.
    >
    > Can you help? Are you capable of handling funds? Are

    Stare, z edycji na edycję zmieniają się kwoty i nadawca.
    Kiedys nawet ktoś jełopy tym zainteresował, ale odpuścili sobie.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2002-03-22 19:33:17
    Temat: Odp: 30 % zysku - dostaliście to ?
    Od: "Earl" <w...@w...pl>

    Użytkownik inkoguto w wiadomości do grup dyskusyjnych ...
> [...]
    dollars).They will have to
    > be paid into off shore accounts.
    >
    > Can you help? Are you capable of handling funds? Are you trustworthy? I

    Propozycja na pewno warta jest rozwazenia.
    Pod ponizszym linkiem znajdziesz wszystko co powienienes wiedziec:
    http://hoaxinfo.com/nigeria.htm

  • 4. Data: 2002-03-22 21:31:14
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > be paid into off
    > shore accounts.
    >
    > Can you help? Are you capable of handling funds? Are

    A cóż to gościu zapomniałeś ojczystego języka?Zastanów się. zen

  • 5. Data: 2002-03-23 00:25:30
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A cóż to gościu zapomniałeś ojczystego języka?Zastanów się. zen

    Aleś miły!
    Po co to tłumaczyć na polski. Ja pytam, czy jestem rodzynek, czy to sztampa
    wysyłana masowo.
    Rzecz nie dotyczyła Nigerii a Jugosławii.
    Ale już nie jestem zainteresowany zarobieniem tych w/w 30%

  • 6. Data: 2002-03-23 14:27:03
    Od: "beata_wp" <p...@w...pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Ale już nie jestem zainteresowany zarobieniem tych w/w 30%

    A szkoda....:-)))
    bylbyś milio do przodu..., ale nie jestes wiarygodny