  • 11. Data: 2019-07-04 21:41:21
    Temat: Re: 20 zł premii na start oraz darmowa dostawa karty fizycznej Revolut
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 16:51, Waldek pisze:

    > Ostatnio też miałem problem z uszkodzonym "dotykiem" w słuchawce babci
    > - nie wysuwała się belka funkcyjna ...
    > a wystarczyło przekręcić fona o 90st ;)

    Nie dało się. WRÓĆ! Chyba aplikacja revolta nie obsługiwała tryby POZIOM
    ;-) Zapewne znowu gimbaza pisała ten soft ;-)
    Jako że mogłem to zrobiłem tą aktywację na innym telefonie. Tak było
    szybciej.

    I tu mamy zderzenie teorii z praktyką.
    Zawsze trzeba mieć na uwadze że ktoś napisze źle program, że braknie
    pola, że rejestracja/reklamacja/zamknięcie konta nie zadziała.

    Dlatego dalej się upieram że waciki jakie proponują banki w formie
    wisienek są śmieszne nawet dla zwykłego Kowalskiego nie zarabiającego
    średniej krajowej i UWAGA mającego pracę/zajęcie i który potrafi wycenić
    swój czas na więcej niż miskę ryżu ;-)

  • 12. Data: 2019-07-04 21:44:31
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 17:05, Animka pisze:
    > Prędzej Ty źle wycelowaleś ten dotyk.

    Dotyk został zdiagnozowany stosowną aplikacją. Jest uszkodzony na
    szerokości ok 3-4 mm przez cały ekran. Mało to i dużo. Dla aplikacji
    revolta o wiele za dużo :-)
    Te zabawkowe telefony często tak mają choć i zalety posiadają ;-)

  • 13. Data: 2019-07-04 22:09:29
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 21:44, z pisze:

> [...]
    > revolta o wiele za dużo :-)
    > Te zabawkowe telefony często tak mają choć i zalety posiadają ;-)

    Nie wiem co to ten revolt, ale jak sam zauważyłeś później to wina tej
    osoby, która stworzyła tę felerną aplikację.

    --
    animka

  • 14. Data: 2019-07-04 22:46:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 22:09, Animka pisze:
    > Nie wiem co to ten revolt

    Animka w pełnej krasie ;-)

    To jest coś takiego co przebrzydły SPAMER w tym watku chce żebyś
    założyła całej rodzinie przez jego bloga i niby masz zarobić 20 zł ;-)

  • 15. Data: 2019-07-04 23:57:58
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-04 o 22:46, z pisze:

    > Animka w pełnej krasie ;-)

    Hmm

    > To jest coś takiego co przebrzydły SPAMER w tym watku chce żebyś
    > założyła całej rodzinie przez jego bloga i niby masz zarobić 20 zł ;-)

    Ja mam własny gust i na propagandę się nie nabieram.
    Na google znalazlam album REVOLT zespołu Proletaryat :-)
    Nie, nie słychałam tego.

    --
    animka

  • 16. Data: 2019-07-05 10:48:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-07-04 o 21:41, z pisze:

> [...]
    > wisienek są śmieszne nawet dla zwykłego Kowalskiego nie zarabiającego
    > średniej krajowej i UWAGA mającego pracę/zajęcie i który potrafi wycenić

    Tu już mi ręce (i nie tylko ręce) opadły. Szczyt szczytów, żeby się
    przypieprzyć do apki, że jest nieużywalna na uwalonym telefonie.
    To jednoznacznie świadczy o takiej osobie.

    --
    Pete

  • 17. Data: 2019-07-05 14:06:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-07-05 o 10:48, Pete pisze:

    > Tu już mi ręce (i nie tylko ręce) opadły. Szczyt szczytów, żeby się
    > przypieprzyć do apki, że jest nieużywalna na uwalonym telefonie.
    > To jednoznacznie świadczy o takiej osobie.

    Jak łajza nie potrafi napisać softu na wskazaną platformę to niech się
    za to nie zabiera.

    A tak... marnie to świadczy o całej firmie/ofercie. Ciekawe co jeszcze
    nie zadziała ;-)

  • 18. Data: 2019-07-16 13:09:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    jakdorobic.com napisał(a) :
    > Nareszcie jest! Bonus na start za skorzystanie z Revoluta! Użytkownicy bloga
    JakDorobic.com otrzymają 20 zł premii

    Proponuję zrobić regulamin grupy.

    Punkt 1.
    Zabrania się umieszczania informacji o promocji poniżej 50zł brutto.
    .
    .
    .
    .
    .

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 19. Data: 2019-07-16 14:56:23
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Miała trwać 2 tygodnie, rozeszło się po 3 dniach. Poniżej 20 zł też wchodzi jednak :D