  • 1. Data: 2002-07-12 06:52:56
    Temat: 2 pytania dt. VWBank
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    1. Czytam w info VVBankdirect:
    "... od dnia 1 lipca 2002 r. wypłata gotówki w kasie Volkswagen Bank direct
    możliwa będzie tylko i wyłącznie na podstawie okazania ważnego dokumentu
    tożsamości oraz poprawnie przeprowadzonej identyfikacji telekodem ..."
    Czyli z tego można wywnioskować, że mogę wypłacić/wpłacić u nich gotówkę w
    kasie? Jakie są prowizje?
    2. Drugie może banalne, ale przy okazji ...
    Jakie są sesje Eliksiru, godziny i czy obsługują ostatnią?

    Pozdrawiam :-))
    Robert Wicik

  • 2. Data: 2002-07-12 08:48:46
    Temat: Re: 2 pytania dt. VWBank
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tożsamości oraz poprawnie przeprowadzonej identyfikacji telekodem ..."
    > Czyli z tego można wywnioskować, że mogę wypłacić/wpłacić u nich gotówkę w

    TAK

    >Jakie są prowizje?

    Z TOiP:

    "kwota do wypłaty w kasie Banku wymagająca zgłoszenia
    24 godziny przed wypłatą 100
    000,- PLN
    wypłata gotówki powyżej 100.000 PLN w kasie Banku
    bez uprzedniego zgłoszenia 0,5% "
    Poniżej bez prowizji.

    > 2. Drugie może banalne, ale przy okazji ...
    > Jakie są sesje Eliksiru, godziny i czy obsługują ostatnią?

    O sesje to bezpłatny tel. 0-800 103301, a ostatnią obsługują napewno. Nie
    wiem tylko, do której należy składać zlecenia, aby wyszły.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 3. Data: 2002-07-12 12:12:57
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:agm54k$bet$1@news.tpi.pl...

    Dzięki
    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 4. Data: 2002-07-12 12:42:37
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Z TOiP:

    Dziwna ta tabela.
    Są wymienione usługi płatne i bezpłatne, a wypłata gotówki poniżej 100 000,-
    nie jest wymieniona ani tu ani tu.
    Może nie ma takiej usługi :-)).

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 5. Data: 2002-07-12 13:17:19
    Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl>

    > Dziwna ta tabela.
    > Są wymienione usługi płatne i bezpłatne, a wypłata gotówki poniżej 100
    000,-
    > nie jest wymieniona ani tu ani tu.
    > Może nie ma takiej usługi :-)).

    Bez awizo, bez prowizji