  • 21. Data: 2016-08-10 13:37:58
    Temat: Re: 2 karty w przesyłce od Citi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    > Co do zasady to publikować można, i tego się należy trzymać.
    "Można" i to zabić, ale wg prawa nie wolno.
    Tak jak w cytacie czy to z "top secret" czy może już "secret servive" w opisie
    bodajże f-29 retalitor - "szpitale podczas wojny bombardować można, ale nie wolno" -
    a rezultatem był "court martial".

    Zaś "nie można" to trzasnąć obrotowymi drzwiami albo włożyć hełmu na lewą stronę.

    Czyli przed publikacją prawa fizyki Cię nie powstrzymają, ale możesz mieć z tego
    powodu kłopoty.
    Tak, jak z wolnością słowa - i to nawet w USA - nie jest tak, że możesz gadać, co
    chcesz i nic za to nie grozi. W poprawce do konstytucji USA jest tylko zakaz dla
    kongresu, że nie wolno mu wprowadzać ustaw ograniczających wolność słowa. Ale jeśli
    gadką naruszasz inne dobra chronione prawem - i stwierdzi to sąd - to żadna "wolność
    słowa" przed konsekwencjami nie ochroni.

    Ale nie wpadajmy w Humpty-Dumptyzm ;>

  • 22. Data: 2016-08-10 13:52:26
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Ale kilka lat wstecz też chyba dostałem nową z dużym

    Mam MC.

  • 23. Data: 2016-08-10 14:12:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Można" i to zabić, ale wg prawa nie wolno.

    Wolno, jak sam wspomniałeś, nie ma zakazu.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2016-08-16 19:30:07
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    No i karta przyszła. Taka sama jak była. Było MC i jest MC. Ale po co 3
    i pół miesiąca przed końcem ważności? Ale Citi już chyba tak ma.
    Ale karta ogólnie w porządku. Wziąłem ją kilka lat temu w ramach
    promocji "na zawsze bezpłatna". Używam rzadko, ale wziąłem już z niej
    conajmniej tysiaka w ramach kilku promocji "poleć kartę znajomemu"