  • 11. Data: 2009-02-13 10:29:29
    Temat: Re: 1000pkt. na wig20?
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości
    news:gn3gva$4hm$1@news.onet.pl...
    > A co sądzisz o PGNiG? Jeśli URE nie obniży taryfy (a tak prognozuje) to
    > będzie też chyba dobra jazda w górę (póki co walor jest tak mocno
    > defensywny ze przetrzymuje kazda sraczke na W20).

    Gazownicy drodzy są. A i akcji ma przybyć na rynku.

  • 12. Data: 2009-02-13 11:44:07
    Od: "nobody" <n...@n...nospam.pl>

    Użytkownik "Dars" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Viper dobrze że jest duza gromadka co cały czas widzi doły.......

    Hehe :-)))))))

    Rownie dobrze mozna napisac "dobrze ze jest duza gromadka co caly czas czeka na UP"
    :-))))))))))

  • 13. Data: 2009-02-13 12:43:21
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "mwojc" <m...@N...lodz.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest tu ktoś kto obstawia taki scenariusz? Jeżeli przelecimy ostatni
    > dołek to chyba nie ma się gdzie zatrzymywać...

    nie od razu... ale ze 300pkt spokojnie możemy sobie spaść
    jakoś nie widzę tego up u nas - a patrząc na nasz rynek przez pryzmat
    Ukrainy nie zainwestowałbym ani centa na naszym rynku...
    i tak pewnie myślą grubasy z Londka i NY

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 14. Data: 2009-02-13 18:01:23
    Od: mwojc <m...@N...lodz.pl>

    viper wrote:

    > lepiej kolego bądź czujny... kreski w usa zaczynają się układac w formację
    > odbiciową...

    a ja tam widzę formację kontynuacji, przynajmniej na wykresach dziennych ...

    --
    Marek

  • 15. Data: 2009-02-13 21:39:32
    Od: "tomiwe " <t...@g...pl>

    sluchaj sie gufniarzu Vipera, on ci prawde powie,
    skromnie piszac nie widze zeby bylo dalsze miejsce na spadki, zwlaszcza ze
    okienko czasowe sie zamyka, koniec lutego, zamykanie opcji, owszem Ukraina
    straszy, ale Lwow i Zytomierz to dawno temu zesmy oddali
    tomiwe
    ps. zamienie kazda pare shortow na longaski

  • 16. Data: 2009-02-14 08:32:23
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl>

> [...]
    > Czy jest tu ktoś kto obstawia taki scenariusz? Jeżeli przelecimy ostatni
    > dołek to chyba nie ma się gdzie zatrzymywać...

    Tak, za rok. A WIG 16000pkt. Wtedy bedzie dobry moment to kupowania
    średnioterminowego. Ale o pokonaniu szczytów z 2007r to lepiej zapomniec na
    20-30 lat.

    Pozdr,V.