  • 11. Data: 2008-04-24 13:44:13
    Temat: Re: zmiany w inteligo
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    jureq napisał(a):

    > I czy saldo liczy sie do limitu 100 zł?

    ========================

    WYPŁATY
    * z rachunku oszczędnościowego możesz wypłacać środki dokonując
    przelewu na inne rachunki w ramach posiadanych przez Ciebie kont
    Inteligo w serwisie WWW (sekcja "Przelewy" -> "Przelew pomiędzy własnymi
    rachunkami"),
    * swoje oszczędności wraz z naliczonymi odsetkami, kapitalizowanymi
    na rachunku miesięcznie, możesz wypłacić w dowolnej chwili, bez ryzyka
    utraty odsetek,
    * pierwszej wypłaty w danym okresie miesięcznym możesz dokonać bez
    żadnych prowizji, za każdą następną pobierana jest opłata w wysokości
    0,4% min. 9,99 zł

    ========================

    Czyli wypłata tylko na swoje konto w inteligo. Bezkarne wypłaty raz na
    miesiąc, jak w mbanku, ale kara za kolejne wypłaty dużo droższa.

    Oprocentowanie:
    do 9 999,99 zł - 3,40
    od 10 000 zł do 99 999,99 zł - 4,80
    od 100 000 zł - 5,30

    Oczywiście jak ktoś ma 10001 zł, to 4,80 liczy mu się tylko od jednej
    złotówki, reszta 3,40. Marketing szaleje z rozkoszy.

    Karol

  • 12. Data: 2008-04-24 13:48:37
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    > Oczywiście jak ktoś ma 10001 zł, to 4,80 liczy mu się tylko od jednej
    > złotówki, reszta 3,40. Marketing szaleje z rozkoszy.

    A nie, przepraszam, chyba jednak oprocentowanie jest od całej kwoty.

    Karol

  • 13. Data: 2008-04-24 15:02:04
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Karol S pisze:

    > A nie, przepraszam, chyba jednak oprocentowanie jest od całej kwoty.

    Co i tak nie zmiania faktu, ze jest to najnizej oprocentowane konto
    oszczednosciowe na rynku = najgorasza oferta.

    Ja swoje konto w inteligo zamykam (zostawiam tam wspolne z zona, ze
    wzglegu na bliskosc bankomatow) i przenosze sie do mbanku/polbanku

  • 14. Data: 2008-04-24 18:44:34
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    heh ja zamykam firmowe Inteligo, uciekam do Mbanku, zostawie sobie zwykłe i
    zobacze co będzie, może doczekam sie przelewów SEPA z Inteligo :))

  • 15. Data: 2008-04-24 20:14:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > mBank pierwszy wydzielil limity dla transakcji zdalnych - tak ze 2
    > miesiace temu.

    W Multibanku tez jest cos takiego (teoretycznie). Przynajmniej stosowna
    informacja widnieje tam, gdzie opisane sa ich KK. Czy i jak to dzial w
    praktyce to nie wiem (przez www zmienic sie tego nie da).

    --
    Mithos

  • 16. Data: 2008-04-25 16:38:25
    Od: s...@o...pl

    On 24 Kwi, 20:44, "Zephyr" <z...@T...com> wrote:
    > heh ja zamykam firmowe Inteligo, uciekam do Mbanku, zostawie sobie zwyk?e i
    > zobacze co b?dzie, mo?e doczekam sie przelew?w SEPA z Inteligo :))

    wierz mi że SEPA w Inteligo się doczekasz i to naprawdę już niedługo

  • 17. Data: 2008-04-26 12:25:32
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Karol S" <k...@z...pl> napisał w wiadomości

    > A nie, przepraszam, chyba jednak oprocentowanie jest od całej kwoty.

    A ja chyba wrócę do Inteligo. Mam konto oszczędnościowe w ING Banku Śląskim,
    ale wkurzyli mnie - szczególnie kiepskim INGBankOnLine i ichnimi
    głupkowatymi księgowaniami. A do Inteligo mam sentyment. Gdyby tylko
    zaoferowali kartę kredytową z prawdziwego zdarzenia... :-)