  • 1. Data: 2008-04-24 00:00:55
    Temat: odkladanie na starosc
    Od: "createmodeon" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl>

    Witam,
    chcialbym tak za 20-25 lat miec odlozone srodki podnoszace komfort zycia.

    Chodzi o podejrzenie choroby i niemoznosc dlugiej pracy, przyszle koszty
    leczenia itd.

    Moglbym wplacac co miesiac kilkaset zlotych.

    Byl u mnie agent Efectu i polecal Skandie. ale jakos duzo prowizji wydalo mi
    sie maja.

    Moze ktos cos poleci?

    Pozdrawiam
    createmodeon

  • 2. Data: 2008-04-24 04:04:24
    Temat: Re: odkladanie na starosc
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    Szczerze mówiąc wstrzymałbym się z tym na jakieś trzy lata, bo nie wiadomo
    co będzie po grudniu 2012.

  • 3. Data: 2008-04-24 05:09:54
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    createmodeon pisze:
> [...]
    >
    > Moglbym wplacac co miesiac kilkaset zlotych.
    >
    > Byl u mnie agent Efectu i polecal Skandie. ale jakos duzo prowizji

    SFI w mbanku, nie licz wiecej niz na stope zwrotu 6-10% ponad inflacje

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/

  • 4. Data: 2008-04-24 05:43:56
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "createmodeon" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl> napisał w wiadomości
    > Byl u mnie agent Efectu i polecal Skandie. ale jakos duzo prowizji wydalo
    > mi sie maja.
    >
    > Moze ktos cos poleci?

    Załóż sobie IKE np. w mBanku - IKE fundusze albo IKE lokata.
    Odkładasz sam, nie ma prowizji i nie ma podatku Belki od lokat.

  • 5. Data: 2008-04-24 07:13:35
    Od: "matman" <s...@s...pl>

    Użytkownik "createmodeon" <paraliczb@NO_SPAM_orange.pl> napisał w wiadomości
    > Moze ktos cos poleci?

    Jak miałbym coś polecić to tylko dobrego pośrednika który inwestowałby za
    ciebie pieniażki na rynku walutowym FOREX. Pewny zysk 10-20% miesięcznie pod
    warunkiem że jest to sprawdzony pośrednik dla którego pracują dobrzy
    traiderzy czyli osoby zajmujące się zawodowo inwestowaniem na forex.
    Jakbyś chciał dowiedziec się coś więcej to możesz mnie łapać na gg: 5611177
    lub na Skype: Dariusz_Dl

  • 6. Data: 2008-04-24 07:23:49
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    matman pisze:

> [...]
    > inwestowaniem na forex.
    > Jakbyś chciał dowiedziec się coś więcej to możesz mnie łapać na gg:

    20% miesiecznie heheh zartownis
    a weksel na 9 bln zlotych po 10 latach tez wystawiasz ?

    --
    Portal edukacyjny - http://madre.inwestowanie.org.pl/

  • 7. Data: 2008-04-24 07:47:34
    Od: "matman" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <g...@...pl> napisał w wiadomości

    > 20% miesiecznie heheh zartownis
    > a weksel na 9 bln zlotych po 10 latach tez wystawiasz ?

    Poczytaj o rynku forex. Wpisz w google 'forex' i dowiedz się ile dobry
    traider potrafi zarobic w miesiąc to wtedy pogadamy.

  • 8. Data: 2008-04-24 08:22:53
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Poczytaj o rynku forex. Wpisz w google 'forex' i dowiedz się ile dobry
    > traider potrafi zarobic w miesiąc to wtedy pogadamy.

    20% możesz zarobic w godzinę...stracić oczywiscie również ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-04-24 08:37:22
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    createmodeon wrote:

    > chcialbym tak za 20-25 lat miec odlozone srodki podnoszace komfort zycia.
    > Moze ktos cos poleci?

    Kup nieduże mieszkanie w dobrej lokalizacji na kredyt 20-25 lat i
    wynajmuj przez ten czas. Za 20-25 lat będziesz miał mieszkanie i
    spłacony kredyt. A więc będziesz mógł je dalej wynajmować i wtedy
    wpływy, to już twój czysty zysk, albo sprzedasz i zgarniesz konkretną
    gotówkę, a nie te ochłapy z funduszy.
    Agenci od systematycznego oszczędzania pięknie pokazują rosnące słupki
    dzięki procentowi składanemu, ale nie mówią nic o tym, że realna wartość
    tych pieniędzy będzie mizerna za 20-25 lat dzięki inflacji.
    A _realna_ wartość mieszkania w dobrej lokalizacji za 20-25 lat na pewno
    nie będzie mniejsza niż dziś.

  • 10. Data: 2008-04-24 09:43:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Poldekk" fupgpn$ao9$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > tych pieniędzy będzie mizerna za 20-25 lat dzięki inflacji.
    > A _realna_ wartość mieszkania w dobrej lokalizacji za 20-25 lat na pewno

    Nawet, jeśli zostanie nadmiarowo zdemolowane przez lokatorów
    lub zatrute debilizmem administratorów? :) Moim zdaniem jakieś
    ryzyko jest, choć raczej nieduże.

    --