  • 1. Data: 2008-04-24 04:47:00
    Temat: ING [autoryzacja sms]- było wiele razy,ale...
    Od: F3 <s...@s...stop.pl>

    Witam,

    Ostatnio dokonywałem kilku płatności rzędu 200zł na obce konta.
    Płatności jednorazowe, bez definiowania wzorców. ZA KAŻDYM RAZEM, MOGŁEM
    dokonać przelewu bez autoryzacji SMS.

    Co ciekawe, przelewy ustawiałem z odroczoną datą płatności, więc
    próbowałem usunąć i... ABY USUNĄĆ PŁATNOŚĆ z listy, KONIECZNE było
    PODANIE KODU z SMS.

    Gdzie logika takiego rozwiązania ? Przecież, jeśli ktoś włamie się na
    konto i pousuwa płatności, wyrządzi mniejszą krzywdę, niż zabierając
    środki z konta.

    Do DEFINIOWANIA PRZELEWU WZORCOWEGO - NIEZALEŻNIE OD KWOTY, też WYMAGANE
    JEST HASŁO.

    Zastanawiam się, czy po 11-letniej przygodzie z ING,nie zabrać im
    pieniędzy...

  • 2. Data: 2008-04-24 08:28:03
    Temat: Re: ING [autoryzacja sms]- było wiele razy,ale...
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    > Do DEFINIOWANIA PRZELEWU WZORCOWEGO - NIEZALEŻNIE OD KWOTY, też WYMAGANE
    > JEST HASŁO.

    Bo jeśli ktos ci zmieni numer rachunku w takim przelewie to ty możesz potem
    wejść do panelu i automatycznie dokonac przelewu bez sprawdzania zapisanego
    w banku numeru i stracisz pieniądze.

  • 3. Data: 2008-04-25 06:07:10
    Od: "Zami" <z...@o...pl>

    > Zastanawiam się, czy po 11-letniej przygodzie z ING,nie zabrać im
    > pieniędzy...

    Ja po dwoch dniach rozstalem sie znimi w/w powodów.

  • 4. Data: 2008-04-25 20:00:48
    Od: k...@p...onet.pl

    [..]

    > Zastanawiam się, czy po 11-letniej przygodzie z ING,nie zabrać im
    > pieniędzy...

    Ja po 7+ latach zamknąłem OKO. I jako powód podałem "obniżenie bezpieczeństwa
    INGBankOnLine". Zapewne mają to głęboko w ... terefere. Ale ja ich też ... terefere.
    KJ

  • 5. Data: 2008-04-26 00:11:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-04-25 08:07 Zami pięknie wystukał/a:

    > Ja po dwoch dniach rozstalem sie znimi w/w powodów.

    A co z historią-przelewami, wyciągami? Możesz tam w dalszym ciągu przez
    internet zaglądać i wrazie potrzeby drukować?
    --
    animka