  • 1. Data: 2003-02-22 17:25:14
    Temat: wyszukiwarka kart
    Od: p...@o...pl

    Szukasz najlepszej karty płatniczej lub kredytowej? Skorzystaj z wyszukiwarki
    kart na Bankier.pl. Mamy nadzieje ze to narzędzie pomoże Wam w podjęciu
    korzystnej dla portfela decyzji.

    http://www.bankier.pl/fo/karty/narzedzia/wyszukiwark
    i/

    Bedziemy wdzieczni za wszelkie uwagi dot. wyszukiwarki. Także krytyczne :)

    pozdrawiam
    PW

  • 2. Data: 2003-02-22 17:59:48
    Temat: Re: wyszukiwarka kart
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    http://www.bankier.pl/fo/karty/narzedzia/profil/?pro
    dukt_id=253

    Visa Electron Student

    Dostawca: Kredyt Bank
    Nazwa: Visa Electron Student
    Rodzaj: Karta _wypukła_ debetowa

    Ciekawe...

    --
    Jakub Berent

  • 3. Data: 2003-02-22 18:02:19
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    ... przy dalszym wyszukiwaniu okazuje się, że tych wypukłych
    debetowych Electronów i Maestro jest więcej.

    --
    Jakub Berent

  • 4. Data: 2003-02-23 13:49:49
    Od: "ak" <a...@a...hoga.pl>

> [...]
    i/

    > Bedziemy wdzieczni za wszelkie uwagi dot. wyszukiwarki. Także krytyczne :)

    wg mnie brakuje dropdown'a z podziałem na organizację

  • 5. Data: 2003-02-23 14:03:56
    Od: m...@p...onet.pl

    > Bedziemy wdzieczni za wszelkie uwagi dot. wyszukiwarki. Także krytyczne :)

    Od 2 lutego prowizja za wypłaty kartą Maestro BOŚ ze wszystkich bankomatów
    w kraju wynosi 0 zł (słownie - zero zł)

  • 6. Data: 2003-02-24 09:03:17
    Od: p...@o...pl

    > ... przy dalszym wyszukiwaniu okazuje się, że tych wypukłych
    > debetowych Electronów i Maestro jest więcej.

    tak, tam sie wkradl bład ktory juz naprawiamy. dzieki za wszystkie uwagi.
    PW