  • 1. Data: 2003-02-22 16:28:53
    Temat: Mam konkretne potrzeby!
    Od: "nouveauriche" <n...@g...pl>

    Spodziewam sie, ze ta grupa jest w stanie doradzic mi w wyborze optymalnego
    konta. Oto moje oczekiwania:
    - korzystne oprocentowanie wkladow zlotowkowych >=5% (a vista)
    - korzystne oprocentowanie wkladow euro >= 2% (a vista)
    - karty embosowe "od reki"
    - darmowe przelewy
    - dostep przez net, telefon, sms , wap
    - rozbudowana siec bankomatow
    - ewnetualnie KK

    co moge zadeklarowac:
    - wysokie wklady min 4 zera (w kazdej walucie)
    - NIE oczekuje kredytow, linii kredytowych etc
    - deklarowane wplywy miesieczne (niechetnie) >5K
    - NIE akceptuje jakiejkolwiek fatygi - tj. dostarczanie kwitow ZUS, US itd.
    - oplaty za "prowadzenie" >20 zl odpadaja

    jest taki bank?

    z powazaniem
    nuworysz
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-02-23 15:28:55
    Temat: Re: Mam konkretne potrzeby!
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    nouveauriche wrote:

> [...]
    > - NIE akceptuje jakiejkolwiek fatygi - tj. dostarczanie kwitow ZUS, US itd.
    > - oplaty za "prowadzenie" >20 zl odpadaja

    Chiba ni...
    Najbliżej chyba Citi Gold, ale tam potrzeba chyba co najmniej 20000 BHD,
    bo IQD to chyba nie dysponujesz (http://www.nbp.pl/Kursy/KursyB.html),
    żeby było za darmo.

    pzdr

    Tomek