  • 1. Data: 2002-08-27 17:35:14
    Temat: wybila 12-sta -> ceny w mBanku poszly w gore!
    Od: k...@p...onet.pl

    =)

    hmm

    cena ekarty 25 zł / rok

    i ten fakt chyba można przeboleć i uważam, że wszystkie dyskusje na tym forum
    przebiły już tą cenę i to chyba nawet podwójnie ;)

    cena VE do emaxa 36 zł/rok

    pozdrowienia, użyczam chusteczki wszystkim płaczącym ;)

    @nteneum

    http://www.anteneum.com
    a...@i...com

  • 2. Data: 2002-08-27 17:44:52
    Temat: Re: wybila 12-sta -> ceny w mBanku poszly w gore!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Od 1 września zmiany w opłatach za wydanie niektórych kart mBanku.
    27.08.2002

    1 września 2002 r. mBank wprowadza zmiany w taryfie prowizji i opłat.
    Najważniejsze zmiany to:
    - wprowadzenie opłaty za wydanie karty Visa Electron dla właścicieli
    rachunków eMAX - 36 zł
    - podniesienie opłaty za wydanie karty Visa Electron dla pełnomocników
    rachunków eMAX - 36 zł
    - podniesienie opłaty za wydanie eKARTY do rachunków eKONTO i izzyKONTO - 25
    zł.
    Podstawowa karta płatnicza Visa Electron dla właścicieli rachunków eKONTO
    będzie nadal wydawana bezpłatnie. Do końca września 2002 r. wznowienie karty
    Visa Electron dla właścicieli rachunków eMAX będzie bezpłatne, a karty
    dodatkowej będzie kosztować 15 zł.

  • 3. Data: 2002-08-27 17:47:24
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Visa Electron dla właścicieli rachunków eMAX będzie bezpłatne, a karty
    > dodatkowej będzie kosztować 15 zł.

    No to mam farta ;-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-08-27 17:57:27
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

    > 1 września 2002 r. mBank wprowadza zmiany w taryfie prowizji i opłat.
    > Najważniejsze zmiany to:
    > - wprowadzenie opłaty za wydanie karty Visa Electron dla właścicieli
    > rachunków eMAX - 36 zł

    no to Ci ktorzy posiadaja tylko emax i nie potrzebne im ekonto
    zaloza je sobie teraz i poprosza o karte do niego, w rezultacie mbank
    bedzie bulil za utrzymanie drugiego rachunku i jeszcze przez jakis czas
    za obie karty zamiast tylko za karte do emaxa

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 5. Data: 2002-08-27 18:08:57
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > zaloza je sobie teraz i poprosza o karte do niego, w rezultacie mbank
    > bedzie bulil za utrzymanie drugiego rachunku i jeszcze przez jakis czas
    > za obie karty zamiast tylko za karte do emaxa

    eeee, nie sadze - koszt obslugi dodatkowego rachunku to symbiliczna liczba
    w porownaniu z karta, jej obsluga, wysylka etc. A cale gro osob bralo
    dwie karty ot tak z rozpedu (np. ja :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 6. Data: 2002-08-27 18:20:59
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wilczek wrote:

    > eeee, nie sadze - koszt obslugi dodatkowego rachunku to symbiliczna liczba
    > w porownaniu z karta, jej obsluga, wysylka etc. A cale gro osob bralo
    > dwie karty ot tak z rozpedu (np. ja :-))

    ale i tak w koncu bank bedzie bulil za obsluge 2 rachunkow i jednej
    karty, a w opisywanym przypadku bulil za jeden rachunek i jedna karte
    (tyle ze inna) i tak moglo zostac, i gdzie tu logika?

    mogliby ustalic ze 1 karta dla klienta gratis a kazda nastepna platna,
    byc moze nie zrobili tego zeby nie komplikowac za bardzo bo byc moze
    mysla juz nad oplata za karte do ekonta, niestety dobre sie konczy,
    mbank ma za duzo klientow i za malo konkurencji

  • 7. Data: 2002-08-27 18:44:55
    Od: "PB" <d...@u...priv.onet.pl>

    {ciach}

    >A cale gro osob bralo
    > dwie karty ot tak z rozpedu (np. ja :-))

    a to nie o to mBankowi chodziło ? a ja myślałem że skoro przez półtora roku
    reklamował się (np. w Onecie) i w swoich banerach jako główną zaletę konta
    podawał brak opłat za karty to chyba o to im chodziło żeby ludzie brali ....

    jak dla mnie wziąłem 2 lata temu 2 karty dla siebie i 2 dla żony
    (pełnomocnika) tylko po to, żeby móc awaryjnie wypłacić większą kwotę z
    euronetu (bo limit 1000 zł na kartę jest czasami (choć przyznaję żadko) ale
    niewystarczający dla mnie

    jak dla mnie jeśli zwiększyliby limit wypłat gotówkowych (lub dali mi
    możliwość samodzielnej definicji takiego limitu) to wystarczy mi wtedy jedna
    karta dla mnie i jedna dla żony

  • 8. Data: 2002-08-27 21:47:04
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > mogliby ustalic ze 1 karta dla klienta gratis a kazda nastepna platna,

    Zgadza sie. Mysle, ze wprowadzenie oplat za karte do eMaxa ma na celu
    ograniczenie wypychania sobie przegrodek w portfelu darmowymi kartami.
    EMax'ow mozna miec przeciez wiecej niz jeden !

    > byc moze nie zrobili tego zeby nie komplikowac za bardzo bo byc moze
    > mysla juz nad oplata za karte do ekonta, niestety dobre sie konczy,
    > mbank ma za duzo klientow i za malo konkurencji

    Jest na szczescie Lukas Bank. Niczym nie ustepuje mBankowi, a nawet
    w wieku kwestiach go bije na glowe.
    Niech tylko mBank mi wprowadzi jakies kolejne oplaty - szybko sie
    pozegnamy.

    GreG

  • 9. Data: 2002-08-27 21:56:35
    Od: "bielen2k" <b...@p...onet.pl>

    | A cale gro osob bralo
    | dwie karty ot tak z rozpedu (np. ja :-))

    a ja kase trzymam na eMaxie, i jak mi na miescie bedzie trzeba kase wybrac
    to co ja zrobie?? zawiodlem sie na mBanku :( a bogaty nie jestem (no wiecie,
    student, nie pracujący itd.) wiec kasy duzo nie mam. <płacz>

    pozdrawiam,
    zdolowany bielen2k

    ;)

  • 10. Data: 2002-08-27 22:09:59
    Od: v...@p...onet.pl

    > jak dla mnie jeśli zwiększyliby limit wypłat gotówkowych (lub dali mi
    > możliwość samodzielnej definicji takiego limitu) to wystarczy mi wtedy jedna
    > karta dla mnie i jedna dla żony

    ale na to ich nie stac :)
    ja stwierdzilem, ze czas sie "przeprosic" z netkontem w LG, ktore zalozylem
    tylko do wplat do mbanku..

    - Dla kwot wypłacanych przed
    upływem pierwszego miesiąca 7,40%
    Dla środków nie będących wkładem oszczędnościowym* 7,40%
    Dzienny limit wypłat gotówkowych przy użyciu karty Maestro 5 000 zł
    Dzienny limit transakcji bezgotówkowych przy użyciu karty Maestro 5 000 zł

    zeby jeszcze to maestro zmienili na cos lepszego.. ale dobre i to, jak mam
    placic 36 zl za emax.
    swoja droga czy w mbanku pracuja debile? czy mysla, ze wszyscy lykna gorzka
    pigulke i beda placic? nie pomysleli, ze ich warunki juz nie sa takie wspaniale
    jak kiedys?