  • 1. Data: 2002-08-27 16:53:51
    Temat: Koszt przelewu na odbiorce - BZWBK...
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    czesc

    mam pytanie: jakie sa koszty przelewu z USA na r-k awista dolarowy w BZWBK
    jezeli przelewajacy w stanach zaznaczy ze koszty przelewu ponosi obiorca w
    polsce w bzwbk wlasnie?

    czy moze to byc 0,2 kwoty przelewanej (nie mniej niz 25pln)? czy to ma sens?
    czy to nie za duzo?

    przepraszam za lamerstwo, ale moze ktos ma TOiP bzwbk pod reka?

    dziekuje
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2002-08-27 19:00:43
    Temat: Re: Koszt przelewu na odbiorce - BZWBK...
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "zbyhó" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    sens?
    > czy to nie za duzo?
    >
    > przepraszam za lamerstwo, ale moze ktos ma TOiP bzwbk pod reka?

    Taryfy nie sprawdzalem (jest na www).
    Ale widziałem ostatnio przelew na 26.000 z ktorego BZWBK potracił około 60
    $.
    Czyli około 0,2% kwoty a nie 0,2 jak napisałes.

    Karol