  • 1. Data: 2002-08-27 13:28:23
    Temat: TFI w Multibanku
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No i przyszla pora na Multibank. Przy wylogwaniu z menu transakcyjnego jest
    podobna ankieta jak byla (jest?) w mBanku na temat TFI. Pytania chyba nawet
    te same, z tym, ze zamiast mBanku jest Multibank.

    W sumie fajny pomysl :)))

    Moze duzoludzi sie na to skusic - ja np zapisalem sie do DWSu przez
    www.bankier.pl - a tak byloby fajnie jak na jednej stronie mialbym np.
    wyniki i moglbym kupowac i sprzedawac jednostki uczestnictwa.

    Mam tylko nadzieje, ze przy kazdorazowej sprzedazy nie trzeba podpisywac
    tony papierow :) W sumie podpis elektroniczny juz jest :)

    --

    ----
    Amra the Freelancer