  • 1. Data: 2002-08-27 15:17:04
    Temat: Inteligo dalej off-line
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Tak jechalem kolo GUSu - i te nowa reklame Inteligo widzialem - taka sobie
    :( Nie mogliby dac jakiegos neoonu?
    A wlasnie na roku Marszalkowskiej (tam gdzie Orbis) fna budynku BRE fajny
    neon Miltibanku jest.

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-08-27 15:18:40
    Temat: Inteligo bardziej off-line
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    oj jakis nieprzytomny jestem :)

    BiznesNet

    Inteligo bardziej off-line
    opr. Łukasz Dec

    Pod auspicjami Inteligo zwiększa zatrudnienie firma Cogitto, która jest
    agentem wirtualnego banku i pozyskuje dla niego klientów w tradycyjny
    sposób. Partnerzy poszukują pracowników do warszawskiego oddziału Cogitto na
    stanowisko "przedstawicieli ds. sprzedaży usług finansowych".

    Inteligo odmówiło komentarza w tej sprawie, argumentując to procesem zmian
    własnościowych (swoje udziały sprzedaje niemiecki Bankgesellschaft Berlin).
    Nie dowiedzieliśmy się, czy wspomniany fakt to przejaw intensyfikacja
    tradycyjnego kanału pozyskiwania klientów (który wykorzystują wszystkie
    wirtualne banki, chociaż wiele o tym nie mówią), ani jaka jest struktura
    pozyskiwania klientów przez Inteligo.

    ----

    Pewnie beda sorzedawac ubiezpieczenia itp - czyli to, ze nie ma ich placowek
    nie przeszkodzi w dotarciu do klienta.

    Reasumujac - musza jakies nowe produkty wprowadzic :)

  • 3. Data: 2002-08-27 17:27:12
    Temat: Re: Inteligo bardziej off-line
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    a...@a...com (AMRA) wrote in <akg562$qhk$1@news.onet.pl>:

    >oj jakis nieprzytomny jestem :)

    ROTFL :-)

    MSPANC - polaczenie tematu z trescia bylo naprawde niezle :-)
    Wojtek

  • 4. Data: 2002-08-27 17:33:54
    Temat: Re: Inteligo dalej off-line
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > Tak jechalem kolo GUSu - i te nowa reklame Inteligo widzialem - taka sobie
    > :( Nie mogliby dac jakiegos neoonu?

    a ja dopiero dzisiaj zauważyłem, że tego znaczka pry rondzie ONZ już nie ma
    :(

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-08-27 17:47:45
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > a ja dopiero dzisiaj zauważyłem, że tego znaczka pry rondzie ONZ już nie
    ma
    > :(

    A co ciekawe tam jest ten bank hipoteczny (za diabla nie powtorze nazyw) -
    BRE + CB