  • 1. Data: 2002-08-27 17:51:56
    Temat: troche NTG -ale moze jednak
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    szanowni koledzy , jako ze forum bankowe i spokrewnione to chcialbym zapytac
    jakie polecacie
    ubezpieczneie inwestycyjne na zycie

    kazow

  • 2. Data: 2002-08-27 17:54:25
    Temat: Re: troche NTG -ale moze jednak
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > szanowni koledzy , jako ze forum bankowe i spokrewnione to chcialbym
    zapytac
    > jakie polecacie
    > ubezpieczneie inwestycyjne na zycie

    no wlasnie - najchetniej samo ubezpieczenie na zycie - bez zadnych dodatkow
    typu fundusze itp. Place i mam ubezpieczenie :)

  • 3. Data: 2002-08-27 18:00:06
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    no ja to bym chcial z funduszem

    kazow

  • 4. Data: 2002-08-27 18:10:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > no ja to bym chcial z funduszem

    eee - patrzac po wynikach to taniej Ci wyjdzie rozbic to (taniej - nie
    placisz przez dwa lata na prowizje agenta).
    Ja patrzylem na jakies ubezpieczenia indywidualne, ale moze ktos cos zna
    fajnego :)

  • 5. Data: 2002-08-27 19:33:29
    Od: "m@rkop" <m...@w...pl>

    Witam.

    > no wlasnie - najchetniej samo ubezpieczenie na zycie - bez zadnych
    > dodatkow typu fundusze itp. Place i mam ubezpieczenie :)

    Dziś była u mnie agentka z cu z listem indeksacyjnym i trochę się
    zdziwiła, jak powiedziałem jej, że rezygnuję z części inwestycyjnej i
    zostawiam tylko samo ubezpieczenie na życie :)

    --
    Pozdrawiam.
    m@rkop

  • 6. Data: 2002-08-27 19:56:20
    Od: "Marcin Zwara" <m...@e...net.pl>

    Jest grupa:
    alt.pl.biznes.ubezpieczenia

    Może tam zadać to pyenie?

    Pozdrawiam,

    Marcin

  • 7. Data: 2002-08-28 09:02:04
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    ale tak poza tym to istnieje kilka ciekawych propozycji dzieki ktorym mozna
    sie niezle ustawic na przyszlosc

    kazow

  • 8. Data: 2002-08-28 16:35:14
    Od: "kazow" <o...@l...com>

    a jakie warunki sa w CU ?
    jaka skladka i jaka suma ubezp.

    kazow

  • 9. Data: 2002-08-28 20:14:55
    Od: "Przemek" <p...@p...NOSPAM.gazeta.pl>

    > zapytac
    >
    > no wlasnie - najchetniej samo ubezpieczenie na zycie - bez zadnych
    dodatkow
    > typu fundusze itp. Place i mam ubezpieczenie :)

    Jeśli ma być bez części inwestycyjnej, to wybór chyba prosty - zwykłe
    terminowe ubezpieczenie na życie (a nie "życie i dożycie", "inwestycyjne",
    "z funduszem", "emerytalne" itd.).
    Może być np. w ING NN, można dokupić sobie umowy dodatkowe gwarantujące
    wypłatę w przypadku śmierci w wypadku, ciężkiej choroby, niezdolności do
    pracy itp. Oczywiście obowiązuje prosta zasada - jeśli w czasie
    obowiązywania umowy nie zajdzie "zdarzenie ubezpieczeniowe", to zapominasz o
    wpłaconych składkach, nie dostajesz żadnych pieniędzy.

    Przemek

  • 10. Data: 2002-08-28 20:23:29
    Od: "m@rkop" <m...@w...pl>

    Witam.

    > a jakie warunki sa w CU ?
    > jaka skladka i jaka suma ubezp.

    Np. przy składce ok. 120 zł/mies, suma ubezp. wynosi ok. 44kzł w
    wersji z funduszem. Po przejściu na wersję ochronną ma wzrosnąć ok.
    dwukrotnie. Wszystko to zależy oczywiście od wieku ubezpieczonego. To
    co napisałem dotyczy faceta w wieku ok. 35 lat.

    --
    Pozdrawiam.
    m@rkop