  • 21. Data: 2020-06-15 11:33:19
    Temat: Re: weryfikacja klienta w PekaoSA
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    > To trochę wyjaśnia.
    > A nie mogłaś wpłacić gotówki we wpłatomacie na własne konto i potem zrobić
    przelewu?
    > Ciekawe, czy jakbyś w pekao wpłacała na własne konto to trwałoby to tyle samo.
    > Albo gdybyś wpłacała na obce, ale miała aktywny rachunek.
    > Ale cóż, tu pewnie poza spekulacje nie wyjdziemy.

    agent nie może opłacać składek w imieniu klienta, no chyba że jest
    ubezpieczającym

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 22. Data: 2020-06-15 11:40:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.06.2020 o 11:33, Robert_DF pisze:

    > agent nie może opłacać składek w imieniu klienta, no chyba że jest
    > ubezpieczającym

    Podpowiesz czemu? Bo z parwa cywilnego wynika, że wierzyciel nie może
    odmówić przyjęcia.

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2020-06-15 12:23:38
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    > Podpowiesz czemu? Bo z parwa cywilnego wynika, że wierzyciel nie może
    > odmówić przyjęcia.

    ale czy agent jest tutaj wierzycielem?

  • 24. Data: 2020-06-15 12:52:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.06.2020 o 12:23, Robert_DF pisze:

    > ale czy agent jest tutaj wierzycielem?

    Mnie raczej o ubezpieczyciela chodziło.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2020-06-15 13:03:50
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    > Mnie raczej o ubezpieczyciela chodziło.

    agent nie jest ubezpieczycielem, to tzw. OFWCA (os. fizyczna wykonująca
    czynności agencyjne)

    może działać jedynie w zakresie wydanego pełnomocnictwa:
    1. może mieć takowe do przyjmowania płatności gotówkowych (rozlicza inkaso),
    2. albo nie

    nie ma opcji, że przyjmuje gotówkę od klienta i wpłaca w jego imieniu na
    rachunek TU