  • 11. Data: 2002-08-20 17:59:13
    Temat: Re: ucieczka z PEKAO SA - dokad
    Od: "sg" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:ajttqf$iev$1@news.onet.pl...

    > Ja mialem w tych bankach rachunki po ponad 10 lat i ucieklem rok temu (z
    > obydwu) =)

    a dokad ?
    SG

  • 12. Data: 2002-08-20 18:09:05
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > a dokad ?
    > SG

    Millennium i Lukasa (podstawowe) + Inteligo i mBank (dodatkowe)
    Karty: VISA Classic - Millennium, VISA Electron - Inteligo

  • 13. Data: 2002-08-20 19:26:32
    Od: "Krzysiek" <k...@f...onet.pl>

    Użytkownik sg <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajtevi$h25$...@n...onet.pl...
    > godzinnego postoju w kolejce. Problem w tym, ze to ich eurokonto plus na
    > faktycznie pare plusow (Maestro - platnosci zabezpieczone pinem to mi sie
    > podoba, Visa Concerto z rozsadnym limitem, bezplatna linia kredytowa w
    > eurokoncie, pelno bankomatow i oddzialow). Nie bardzo chcialbym rezygnowac
    > tych udogodnien. Czy mozecie cos mi podpowiedziec, ktory bank bylby
    > konkurencyjny wobec takiej oferty ?
    >
    > pozdrawiam,
    Wobec PeKAO to chyba każdy bank jest bardziej konkurencyjny. Nawet PKO BP.
    Osobiście radzę LUKASa.

  • 14. Data: 2002-08-20 19:39:52
    Od: "atm" <a...@p...fm>

> [...]
    > eurokoncie, pelno bankomatow i oddzialow). Nie bardzo chcialbym rezygnowac
    > tych udogodnien. Czy mozecie cos mi podpowiedziec, ktory bank bylby

    jak najdalej od Millenium i Kredytbanku.
    zalezy czego oczekujesz. rzuc okiem na pakiet prestiż ING BSK.
    za 20 pln / m-c masz wszystko wlacznie z bezprowizyjnymi wyplatami z obcych
    bankomatow;
    karte tez dostaniesz za historie rachunku - ja wlasnie dzis dostalem VG KK
    :) polecam. mialem rachunki w wielu bankach, a klientem jestem bardzo
    wymagajacym.

    radek

  • 15. Data: 2002-08-20 19:49:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ja mialem w tych bankach rachunki po ponad 10 lat i ucieklem rok temu (z
    > obydwu) =)

    hmmm - to ile mielaes jak zakladales? 8?

  • 16. Data: 2002-08-20 20:02:38
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > hmmm - to ile mielaes jak zakladales? 8?
    Rodzice mnie =)

  • 17. Data: 2002-08-20 20:03:16
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > hmmm - to ile mielaes jak zakladales? 8?

    Miniczek myslal pewnie o SKO ;-)

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2002-08-20 20:15:20
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Miniczek myslal pewnie o SKO ;-)

    Nie, Pekao i PKO BP. Gdybym mial jeszcze papiery to bym Ci zeskanowal =)

  • 19. Data: 2002-08-20 20:46:21
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "sg" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Podpowiedzcie gdzie zwiac z tego przekletego banku, ktory nie dosyc ze

    > mam juz e-konto w mBanku, ale bez Visy Clasic, Maestro i lini kredytowej
    > (2-ch pierwszych tam po prostu nie ma, a zeby dostac linie trzeba miec u
    > nich konto 6 miesiecy - troche przeginaja ?!)

    Linię kredytową w ROR wszędzie przyznają po czasie posiadania.
    Zależy od tego w jakiej wysokości ją chcesz
    U wszystkich jest ona płatna za przyznanie.

    W mbank możesz dostać Visa Gold (dość odmienną od innych Goldów)
    Maestro do czego Ci jest potrzebne ?????? Jaką cenisz w nim różnicę od
    VE????
    Napisz jakie masz oczekiwania. Pochwal się czy chcesz prestiżowe konto.
    Czy wpływ miesięczny będzie powyżej 10, 100 tys zł
    Napisz jakie banki masz "po drodze".

    Bo na razie trudno Ci rozsądnie doradzać.
    Kilka odpowiedzi już padło.

    Ja osobiście jestem teraz "na wymówieniu" z Pekao
    Zostawiłem sobie najlepsze konta w PKO BP, ING BSK, mbank.
    Resztę banków opuściłem.

  • 20. Data: 2002-08-21 01:33:45
    Od: a...@p...onet.pl

    > Millennium i Lukasa (podstawowe) + Inteligo i mBank (dodatkowe)
    > Karty: VISA Classic - Millennium, VISA Electron - Inteligo

    Nie wcuskaj kitu że przeniosłeś się z powodu kolejek. Każdy z wymienionych
    łapał klientów odsetkami. A jakość ich usług była i jest daleko gorsza niż PKO
    BP czy PKO SA.
    AL