  • 21. Data: 2002-08-21 07:26:03
    Temat: Re: ucieczka z PEKAO SA - dokad
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie wcuskaj kitu że przeniosłeś się z powodu kolejek. Każdy z wymienionych
    > łapał klientów odsetkami. A jakość ich usług była i jest daleko gorsza niż
    PKO
    > BP czy PKO SA.
    > AL

    eee - ucieklem z PKO BP SA i Pekao Sa wlasnie na skutek kolejek
    permannentnych, popsutych bankomatow, braku sprawdzalnego salda itp. itd.
    Na jakos obslugi nie narzeklaem - bo wszedze moze sie niekompetentny
    pracownik zdarzyc.
    Aczkolwiek pamietam, ze w Pekao SA czekalem na karte jakos z pol roku?
    Zmienilem oddzial z II na L i... no i dostalem dwa piny :) Po pol roku jakos
    sobie przypomnieli ;)

  • 22. Data: 2002-08-21 10:57:32
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    >Maestro do czego Ci jest potrzebne ?????? Jaką cenisz w nim ró?nic? od
    >VE????

    Euro, euroland. Po minionych wakacjach _dosc_mocno_ zobaczylem te roznice,
    laczenie z tym, ze sa niedaleko od nas bankomaty akceptujace M/MC, a nie
    akceptujace Visy.

    W samej Polsce to bez znaczenia, ale tym, ktorzy placa w krajach euro, te 3%
    pozostajace w kieszeni przy M/MC moze cos znaczyc.

    --
    <xml-sig>
    Adam

  • 23. Data: 2002-08-21 13:21:22
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Nie wcuskaj kitu że przeniosłeś się z powodu kolejek.

    1. Nie obrazaj mnie.
    2. Jak masz duzo czasu w przerwie miedzy telenowelami na stanie w kolejkach,
    to prosze bardzo! Ja nie mam ochoty stac po 60 czy 90 min. w kolejce do 1 z
    5 okienek!
    3. Mcbanki maja o wiele wiecej argumentow za tym, aby sie do nich przeniesc,
    niz np. PKO za tym by u nich pozostac.

    Reasumujac: nie pierdziel mi i nie komentuj co robie i co mam robic, gdyz to
    sa moje przemyslane decyzje.

  • 24. Data: 2002-08-21 13:26:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Aug 21, 2002 at 03:21:22PM +0200, minik wrote:

    > Reasumujac: nie pierdziel mi i nie komentuj co robie i co mam robic, gdyz to
    > sa moje przemyslane decyzje.

    Za krotko byles na urlopie, wiecej dystansu.

    --

    --w

  • 25. Data: 2002-08-21 13:32:15
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > 2. Jak masz duzo czasu w przerwie miedzy telenowelami na stanie w
    kolejkach,
    > to prosze bardzo! Ja nie mam ochoty stac po 60 czy 90 min. w kolejce do 1
    > 5 okienek!

    Taka sama sytuacje mozna zaobserwowac w kieleckim BZWBK - do Obslugi
    klientow indywidualnych - siedza niedysponowani ale jeden tylko obsluguje -
    u reszty wywieszki ze stanwisko nieczynne - cos moze trafic na miejscu.

    > 3. Mcbanki maja o wiele wiecej argumentow za tym, aby sie do nich
    przeniesc,
    > niz np. PKO za tym by u nich pozostac.

    Nie zawsze - IMHO zalezy to od specyfiki oddzialu i ludzi w nim pracujacych

    --
    JaKi

  • 26. Data: 2002-08-21 13:54:20
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    s...@i...pl napisał(a):

    > PKO BP - najwieksza siec bankomatow, oprocentowanie linii kredytowej
    znacznie
    > nizsze niz w Pekao SA, pojawiaja sie oddzialy gdzie obsluga bardziej
    przypomina
    > Lukasa niz "stare" PKO. Dostepna Visa Classic, ktora mozesz podpiac do
    > wiecej niz jednego konta (w tym walutowego).

    moglbys to rozwinac z ta VISA Classic? Poszukuje takiego banku, gdzie do
    konta w EUR bede mial przypieta karte (charge lub lepiej credit w
    ostatecznosci debet) i przy platnosciach w Eurolandzie zostane obciazony w
    EUR bez zadnych przeliczen walutowych wlasnie z rachunku w EUR, czyli tak
    jakbym mial gdzies w Eurolandzie konto w EUR i do tego konta karte

    edvjacek

  • 27. Data: 2002-08-21 14:02:11
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    BPHPBK wydaje od czerwca EC/MC kredytowa, ale bank chyba tani nie jest,

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 28. Data: 2002-08-21 18:52:17
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "sg" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Hej !
    >
    > Podpowiedzcie gdzie zwiac z tego przekletego banku, ktory nie dosyc ze
    > zdziera ze mnie 23 zl miesiecznie to jeszcze nic w nim nie moge zalatwic
    bez
    > godzinnego postoju w kolejce. Problem w tym, ze to ich eurokonto plus na
    > faktycznie pare plusow

    A co składa się na te 23 zł? Prowizja za prowadzenie EK+ wynosi 8 zł,
    Teleserwis 2,50 zł. To razem dużo mniej niż 23 zł. Możesz podać pozostałe
    składniki?

    (Maestro - platnosci zabezpieczone pinem to mi sie
    > podoba,

    To VE też Ci się spodoba. Obecnie wydaje ją chyba każdy bank.

    >Visa Concerto z rozsadnym limitem,

    A prawdziwa kredytowa może być?

    >bezplatna linia kredytowa w
    > eurokoncie,

    W Pekao nie ma takiej: roczna obsługa pożyczki w EK to 0,9 proc., min.
    10 zł. Co najwyżej może przegapiono pobranie od Ciebie tej prowizji.
    Oprocentowanie pożyczki za to jedno z najwyższych. Polecany tu przez innych
    ING BS (d. BSK SA), tak jak i np. mBank, ma minimalną prowizję za limit
    zadłużenia 50 zł.

    >pelno bankomatow i oddzialow).

    Którykolwiek z banków z obsługą przez Internet ma oddział przy każdym
    komputerze z dostępem do Internetu. Miliony... :-) Również Telepekao24. Z
    oddziałami gorzej, ale jeśli internetowa część transakcyjna zaspokoi Twoje
    potrzeby, to w oddziale będziesz bywał 3, góra 4 razy w roku. Chyba że
    pójdziesz popodrywać dziewczyny :-))

    >Nie bardzo chcialbym rezygnowac z
    > tych udogodnien. Czy mozecie cos mi podpowiedziec, ktory bank bylby
    > konkurencyjny wobec takiej oferty ?

    - BZWBK lub Raiffeisen, lub LukasBank, lub CITI - karta kredytowa oraz
    - mBank, Multibank, LukasBank, BZWBK, ING BS i kilka innych - wygodny dostęp
    do usług bankowych przez Internet.
    Zbiorcze zestawienie ofert banków internetowych na www.ebanki.pl

    Proponuję Multibank (załatwisz wszystko co trzeba bez wizyty w oddziale,
    tylko przez Internet i telefon, jest VE, jest tania VC choć nie znam
    szczegółów, jest chyba stosunkowo łatwy kredyt odnawialny i jeden z
    najtańszych, jest polecenie zapłaty, wypłaty w sieci Euronetu bezpłatne,
    przelewy i inne usługi albo bezpłatne, albo bardzo tanie, a jak się uprzesz,
    to i kilka oddziałw, tzw. CUF-ów w kraju znajdziesz), do tego Lukas e-konto
    (zwykłe, nie PRO: bezpłatne prowadzenie i przelewy, polecenie zapłaty,
    bezpłtna VE, KK VC obsługiwana przez BZWBK, bezpłatny dostęp do gotówki w
    bankomatach sieci BZWBK) i do tego towarzystwa KK albo wspomnianego BZWBK,
    albo Raiffeisena (obie bardzo podobne).

    > pozdrawiam,
    > SG
    >
    > PS.
    >
    > mam juz e-konto w mBanku, ale bez Visy Clasic, Maestro i lini kredytowej
    > (2-ch pierwszych tam po prostu nie ma, a zeby dostac linie trzeba miec u
    > nich konto 6 miesiecy - troche przeginaja ?!)

    Załóż konto w Multibanku, weż 12-miesięczną historię rachunku z Pekao i
    wal od razu po kredyt.

    --

    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 29. Data: 2002-08-21 18:58:08
    Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

  • 30. Data: 2002-08-21 20:36:25
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>.
    Wed, 21 Aug 2002 20:52:17 +0200, na pl.biznes.banki napisales:

    > W Pekao nie ma takiej: roczna obsługa pożyczki w EK to 0,9 proc.,

    minimum 0,9.
    w moim oddziale biora 2% (Pekao SA)
    sa beznadziejni.
    --