  • 1. Data: 2006-03-19 16:20:04
    Temat: transfer z Irlandii
    Od: "Natalia" <n...@N...gazeta.pl>

    witam

    podczas wakacji pracowałam w Irlandii,okazało się teraz że po moim wyjeżdzie
    pracodawca wpłacił mi na konto irlandzkie w banku AIB jeszcze 300 Euro-więc
    pieniądze te leżą i czekają. W Polsce mam konto w BZWBK- czy moge normalnie
    wypłacić karta AIB pieniądze w bankomacie BZWBK? czy jest to bardziej
    skomplikowane? dodam iż nie chcę w Irlandii nikogo prosic o przesłanie tych
    pieniędzy do Polski.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-03-19 16:38:48
    Temat: Re: transfer z Irlandii
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Natalia wrote:
> [...]
    > wypłacić karta AIB pieniądze w bankomacie BZWBK? czy jest to bardziej
    > skomplikowane? dodam iż nie chcę w Irlandii nikogo prosic o przesłanie tych

    Możesz, z tym, że zapłacisz jakąś tam prowizję za wypłatę gotówki z
    bankomatu. Inforamcji szukaj w banku w Irlandii.
    Wypłata kartą jest w miarę tanim sposobem na "wysyłanie" kasy do Polski.

  • 3. Data: 2006-03-19 20:39:11
    Od: simonsik <w...@g...pl>

    witek napisał(a):

    > Możesz, z tym, że zapłacisz jakąś tam prowizję za wypłatę gotówki z
    > bankomatu. Inforamcji szukaj w banku w Irlandii.
    > Wypłata kartą jest w miarę tanim sposobem na "wysyłanie" kasy do Polski.

    ja mam ten sam problem, mam trochę funtów w Lloyds'ie i chciałbym je
    sobie wypłacić, też się zastanawiałem nad wypłatą z bankomatu ale nie
    wiem z którego i ile mi ściągnie prowizji