  • 1. Data: 2006-03-19 15:36:23
    Temat: kredyt studencki ?
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    Czesc
    Wlasnie koncze studia jestem po ostatnim semestrze zostalo mi napisanie
    pracy i koniec. Czy w takim wypadku moge wziac kredyt studencki jesli tak to
    czy kwota tego kredytu moze oscylowac na okolo 10k i splata w ciagu 3 lat ?
    Jesli tak to jaki bank i jakie formalnosci ? Mam prace ale na umowe o
    dzielo.
    Jarod

  • 2. Data: 2006-03-20 18:55:32
    Temat: Re: kredyt studencki ?
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Jarod napisał:
> [...]
    > tak to czy kwota tego kredytu moze oscylowac na okolo 10k i splata w
    > ciagu 3 lat ? Jesli tak to jaki bank i jakie formalnosci ? Mam prace ale

    Wapię, żeby jakikolwiek bank przyznał Ci kredyt studencki. Kiedyś o
    kredyt należało się starać i złożyć dokumenty na począku roku
    akademickiego, teraz chyba na początku każdego semestru można się
    starać. Ale skoro zostało Ci niewiele nauki do końca studiów, to nie
    sądzę, że bank nie podejmie pozytywnej decyzji. Poza tym od ręki 10
    tysięcy złotych nie wypłaci, bo transze kredytu wypłacane są porcjami,
    co miesiąc przez 9 miesięcy w roku (o ile dobrze pamiętam).

    K.

  • 3. Data: 2006-03-20 20:43:39
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Krystek napisał(a):

> [...]
    > kredyt należało się starać i złożyć dokumenty na począku roku
    > akademickiego, teraz chyba na początku każdego semestru można się

    Tylko do 15 listopada.

> [...]
    > tysięcy złotych nie wypłaci, bo transze kredytu wypłacane są porcjami,
    > co miesiąc przez 9 miesięcy w roku (o ile dobrze pamiętam).

    Przez 10 miesięcy, co miesiąc 600zł - nie mniej, nie więcej :)

    Przemek

  • 4. Data: 2006-03-21 15:55:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Przemek napisał:

    > Tylko do 15 listopada.

    No to chłopak nie ma szans.

    > Przez 10 miesięcy, co miesiąc 600zł - nie mniej, nie więcej :)

    No właśnie. Kiedy sam pobierałem ten kredyt to było 450 ;-)

    K.