  • 1. Data: 2006-03-19 18:46:40
    Temat: Refundowana karta platnicza Loyalbank
    Od: a...@o...pl

    Witam
    mam do zaoferowania dostep do refundowanej kart platniczej loyalbank
    mastercard wydawana za posrednictwe slowackiego klubu NFD
    Co to jest.
    wiec
    - Jak niewiele osob wie , ze kazda platnosc karta ma ukryte koszty dla
    sprzedajacego.
    kwota tych kosztow to okolo 1,7% kwoty tranzakcji.Przy korzystaniu ze
    zwyklej karty kasa ta trafia do kieszeni banku.za pomoca tej karty
    trafia ona do portwela inwestycyjnego i jest pomnazana.
    Co mi z tego.
    - placac karta loyalbanku tworzysz swoj wlasny portwel ktory pracuje
    dla ciebie i po okresie 6 miesiecy mozesz wybrac sobie te
    pieniadze.Wzsokosc zgromadyonych srodkow zalezy od obrotu na karcie.
    szczegoly znajdziecie na stronie www.nfd.sk tam tez mozecie zapisac
    sie do klubu i uzyskac taka karte
    jak kod posrednika wpiszcie 10069

  • 2. Data: 2006-03-19 19:52:10
    Temat: Re: Refundowana karta platnicza Loyalbank
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...

    Ta ukryta oplata pokrywa zarówno koszty utworzenia i dzialania
    systemu, jak i zyski dzialajacych tam podmiotów. W gospodarcze cudów
    nie ma. Skoro ja zabiore sobie te zyski, to pokryje te wszystkie
    oplaty i prowizje?

  • 3. Data: 2006-03-20 08:03:43
    Od: "Kris" <k...@n...plusnet.pl>

> [...]
    > dla ciebie i po okresie 6 miesiecy mozesz wybrac sobie te
    > pieniadze.Wzsokosc zgromadyonych srodkow zalezy od obrotu na karcie.

    Podoba mi sie polska wersja serwisu! 100% profesjonalna ROTFL!

    Kris

  • 4. Data: 2006-03-20 08:59:55
    Od: a...@o...pl

    tak zgadza sie ale nie mozna zapomniec ze kozystajac z karty platniczej
    jakiegokolwiek banku ponosi sie te koszty i tak z tym ze w zamian nie
    ma sie nic. Tu jest inaczej

  • 5. Data: 2006-03-20 09:01:09
    Od: a...@o...pl

    Strona jest dopiero w budowie to tyle co ruszylo w jezyku polskim

  • 6. Data: 2006-03-20 09:03:57
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Uzytkownik <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Strona jest dopiero w budowie to tyle co ruszylo w jezyku polskim

    To stanowczo NIE JEST jezyk polski.

  • 7. Data: 2006-03-20 09:36:33
    Od: a...@o...pl

    strona tlumaczona przez Slowaka :):) tak polski Slowacy umieja :):)

  • 8. Data: 2006-03-20 09:37:56
    Od: "Glenn" <n...@p...pl>

    Uzytkownik <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > strona tlumaczona przez Slowaka :):) tak polski Slowacy umieja :):)

    To teraz sobie sam odpowiedz: jaka jest wiarygodnosc firmy, która nie
    chce/nie stac jej na poprawne przetlumaczenie strony na jezyk ludzi, którym
    chce sprzedac swoje uslugi. Dla mnie zadna.

  • 9. Data: 2006-03-20 11:09:38
    Od: a...@o...pl

    to strona posrednika.Strona banku to www.loyalbank.com
    do 2 tygodni ma byc nowy serwis po polsku

  • 10. Data: 2006-03-20 21:00:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik <a...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    platniczej
    > jakiegokolwiek banku ponosi sie te koszty i tak z tym ze w zamian

    Jak to nic? Ma sie karte, mozna jej uzywac. A w to inaczej jakos mocno
    powatpiewam.