  • Data: 2002-03-25 07:46:30
    Temat: to jakiś przekręt
    Od: <e...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, czytałem w zeszłym tygodniu dwa wątki na temat konkursu ogłoszonego
    przez Bankiera.pl: http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=watek&group=pl.biznes.banki&tid=3996140 oraz http://niusy.onet.pl/niusy.html?
    t=watek&group=pl.biznes.banki&tid=3996260
    Zaglądałem tez na ich stronę: brzydko mi to pachnie. Nie wiem czy można w ten
    sposób działać, kurcze nie wiadomo kto to organizuje, pytania są bardzo
    szczególowe. Niektórzy z was piszą, że fajnie, będą korzystać z naszych rad
    przy projektowaniu kredytu. NIE WIERZE, żeby jakikolwiek bank mógł coś takiego
    zrobić. Albo nie robi tego bank, tylko jakaś "argentyńska" firma, która na
    końcu i tak nas wszystkich oszuka.