  • Data: 2002-03-25 11:03:44
    Temat: Re: to jakiś przekręt
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz juz nie jestem taki pewien, ze to bank
    > - bank by sie przy okazji zareklamowal

    Hmmmm. A znacie ten efekt reklamy??? Na billboardach go czasami robia...
    Musialbym do ksiazki zajrzec, ale mniejsz z tym jak sie nazywa.
    Czyli najpierw pokazujemy cos - bez nazwy. Ludzie mysla i mysla co to za
    dibalestwo jest. A za jakis czas bach okazuje sie ze to taka a taka firma ;)
    Mysle ze w tym przypoadku jest tak samo.