  • Data: 2002-03-25 08:57:11
    Temat: Re: to jakiś przekręt
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > popieram wnioski !
    > szanujacy sie bank - oglosilby taki konkurs na swojej witrynie - przeciez
    > byla by dla niego reklama - niestety niezbyt ladnie pachnie w bankier.pl

    No dobra. Ja jednak jestem idealista :)
    <wtracenie>
    Pomimo tego ze jakis skurwiel (przepraszam) wysyla mi spam z grupy (25 maili
    na krzynke - z kopia mojego maila) uwzam, ze mozna z takimi palantami
    walczyc, ha ha.
    No wiec palancie jak to czytasz, to TPSA juz zostala zawiadomiona:
    pm144.warszawa.cvx.ppp.tpnet.pl.
    Na cale szczescie od czerwca kazdy bedzie mial swoje indywidualne konto w
    TPSA
    </wtracenie>

    Uwazam jednak ze to jakis bank. Nie wierze, zeby pozycja bankiera byla juz
    tak slaba, zeby polakomil sie na kase jakiegos systemu argentynskiego.
    Mozliwe ze sam zbiera informacje i sprzeda pozniej??
    Nie - to musi byc jakis babk.
    dla mnie Fortis lub Multi - oa czaja sie z nowymi produktami...