  • 1. Data: 2009-05-19 20:34:06
    Temat: Multibank - podwyzka oplat za karte debetowa
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Z 'sasiedniego' watku o zamykaniu konto AQ w Multibanku
    wiem, ze Multi wprowadza oplate za karte VE do Multikonta
    Ja Active. Zgodnie z TOiP obowiazujaca od 15 maja 2009
    oplata wynosi 2 PLN/m-c. Ale moze ktos sie orientuje
    czy jak zastrzege karte dzisiaj to policza oplate za karte czy nie?
    No i jaka oplata za maj za karte? Przeciez do 14.05.2009
    karta byla za darmo. To platna jest tylko pol miesiaca
    czy caly miesiac?

    BTW. jak ktos sie nie lapie na zwolnienie
    z oplaty za konto Multi Active to jest to chyba najdrozsze
    konto obecnie na rynku w segmencie popularnym
    i do tego chca jeszcze 7,5 PLN za wyciag papierowy...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2009-05-19 20:45:23
    Temat: Re: Multibank - podwyzka oplat za karte debetowa
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > No i jaka oplata za maj za karte? Przeciez do 14.05.2009
    > karta byla za darmo. To platna jest tylko pol miesiaca

    IMO policzą proporcjonalnie, za dni.

    Ja nie mam karty, ponieważ zmieniałem typ konta i nowej nie otrzymałem
    więc nawet jej nie aktywuję, a jutro ją zastrzegam i jak przyjdzie to
    pójdzie do kosza.

    > BTW. jak ktos sie nie lapie na zwolnienie
    > z oplaty za konto Multi Active to jest to chyba najdrozsze
    > konto obecnie na rynku w segmencie popularnym
    > i do tego chca jeszcze 7,5 PLN za wyciag papierowy...

    Najdroższe to może i nie jest (vide PKO BP czy Peako) ale jest jednym z
    droższych i w dodatku nic nie oferuje (rachunek bieżący 0%, Multimax
    jakieś nędzne %, sieć bankomatów tylko standardowa).

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-05-19 20:51:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości

    > BTW. jak ktos sie nie lapie na zwolnienie
    > z oplaty za konto Multi Active to jest to chyba najdrozsze
    > konto obecnie na rynku w segmencie popularnym
    > i do tego chca jeszcze 7,5 PLN za wyciag papierowy...

    A może to jednak pomyłka banku? Jaki jest obecnie sens istnienia taryfy
    Active?

  • 4. Data: 2009-05-19 20:55:20
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Najdroższe to może i nie jest (vide PKO BP czy Peako) ale jest jednym z
    > droższych i w dodatku nic nie oferuje (rachunek bieżący 0%, Multimax
    > jakieś nędzne %, sieć bankomatów tylko standardowa).

    Konto Multi Ja Active to 9,50 + karta 2 + wyciag papierowy 7,50
    to razem daje 19 PLN/m-c za zwykle konto! Oczywiscie
    wyciagu paierowego nie trzeba brac (sam nie mam)
    ale jednak konkurencja daje taki wyciag w ramach oplat za konto.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2009-05-19 21:03:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > wyciagu paierowego nie trzeba brac (sam nie mam)
    > ale jednak konkurencja daje taki wyciag w ramach oplat za konto.

    Nie każdy daje taki wyciąg. Poza tym po co mi on ?

    Aczkolwiek 11,5 PLN za konto + kartę to jest IMO sporo chociaż w Multi
    jest możliwość zwolnienia z opłaty (łatwa do spełnienia), a w innych
    bankach nie ma. Tylko, że BRE zamiast się rozwijać to równa do
    najgorszych. Szkoda.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-05-19 21:04:46
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > A może to jednak pomyłka banku? Jaki jest obecnie sens istnienia taryfy
    > Active?

    A jaki jest sens istnienia jednocześnie Multibanku i mBanku ? :)

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-05-19 21:06:48
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A może to jednak pomyłka banku?

    Karte zastrzeglem. Na razie konta nie likwiduje. Jak sie
    okaze, ze to jednak nie pomylka to zmienie taryfe na Comfort,
    doprowadze przelewy do konca i zmieniam bank.
    A jak to pomylka to sobie zamowie nowa karte:)

    > Jaki jest obecnie sens istnienia taryfy Active?

    Wyciagniecie pieniedzy od klientow:)
    Teoretycznie moze to byc pomylka, ale
    po tym co obecnie prezentuje BRE spodziewam
    sie, ze jest to celowe dzialanie.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 8. Data: 2009-05-19 21:07:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 19 May 2009 22:51:35 +0200, MarekZ napisał(a):

    > A może to jednak pomyłka banku? Jaki jest obecnie sens istnienia taryfy
    > Active?

    Chyba taki, że mam nową zakładkę do książek ;-) będzie się ładnie
    komponować z mBank/Orange.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 9. Data: 2009-05-19 21:39:02
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Nie każdy daje taki wyciąg. Poza tym po co mi on ?

    Wlasciwie wyciag (papierowy i elektorniczny ) jest mi po nic.
    I tak jest wszystko w historii jak sie zaloguje.
    Za to jakby mi sie cos stalo to wyciag papierowy
    ze skrzynki na listy latwiej wyciagnac przez
    rodzine niz uzyskac dostep do konta.

    > Aczkolwiek 11,5 PLN za konto + kartę to jest IMO sporo chociaż w Multi
    > jest możliwość zwolnienia z opłaty (łatwa do spełnienia),

    Dla jednych latwa, dla innych nie. Trzeba jednak ponad srednia
    krajowa zarabiac zeby byl zwrot. Oczywiscie mozna kombinowac
    z wlasnym przelewem itp.
    Oferty bankow PKO BP czy Pekao sa w podobnej cenie
    i bez zwrotu oplat ale maja inne zalety, np:
    lokalziacja oddzialow czy bankomatow w mniejszych
    miastach gdzie nic innego nie ma i wtedy lepiej placic
    za takie konto niz jezdzic gdzies dalej. Sam mam
    w zasadzie tylko do jednego bankomatu PKO BP
    konto w Inteligo:)

    > Tylko, że BRE zamiast się rozwijać to równa do najgorszych. Szkoda.

    Niestety....

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2009-05-19 23:36:58
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

    > Konto Multi Ja Active to 9,50 + karta 2 + wyciag papierowy 7,50
    > to razem daje 19 PLN/m-c za zwykle konto! Oczywiscie

    19x12 to juz 228 zl.
    Za samo konto, karte i wyciag. Bez przelewow, wplat, wyplat, bankomatow i
    reszty dadtkow.
    To masakrycznie drogo!
    Dwa lata temu Balcerowicz powiedzial, ze w Polsce jest ok 22 000 000 kont.
    Biorac tylko srednio, ze oplata za konto to 10zl (z karta i wyciagniem) da
    nam kwote ok 220 000 000 zl miesiecznie tylko za utrzymanie bazy
    danych.......
    Czy istnieje drugi rozwiniety kraj na swiecie gdzie mozna tyle w miesiac
    zarobic?