  • 11. Data: 2011-11-29 13:27:48
    Temat: Re: raport z Optimy
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Na stronie nie ma rozróżnienia co do wewnętrznych czy innych
    przelewów. Jest mowa o płatnościach, więc moim zdaniem - po prostu
    każda dyspozycja po 16.30 pójdzie następnego dnia.

    Swoją drogą - to trochę kuriozalne, że bank nastawiający się na
    prostotę itp. informuje, że lokat po 16.30 już nie założymy). Pomijam
    już sprawę z otwarciem konta, które średnio trwa od tygodnia do dwóch.
    Nie te czasy (:

    Michał

  • 12. Data: 2011-11-29 13:29:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " Anna Kozłowska" jb2lht$7jq$...@i...gazeta.pl

    > Wychodzące sesje ELIXIR są realizowane o godzinach 8:00, 12:00 i 14:30.
    > Natomiast sesje przychodzące realizowane są w godzinach 12:00, 16:00 i 18:00.
    > Płatności zlecone w dni robocze do godziny 14:30 przesyłane są w dniu
    > zlecenia, zgodnie z wybraną opcją, i zostaną zaksięgowane na rachunku
    > beneficjenta najpóźniej następnego dnia roboczego. Płatności zlecone po
    > godzinie 14:30 w dniu roboczym realizowane są następnego dnia roboczego.
    > Więcej informacji znajduje się tu:
    > http://www.bgzoptima.pl/pomoc/default.aspx

    "michalp" 9...@y...goog
    legroups.com

[...]

    IMO literalnie to samo. :) Zatem mozna spodziewać się ponowienia stwierdzenia:

    "Przemyslaw Kwiatkowski" jb22k4$gtb$...@i...gazeta.pl...

    > Powyższe w zasadzie nie mówi wprost nic o przelewach wewnętrznych w BGŻ.

    choć przeca odpowiedź Anny Kozłowskiej udzielona jest właśnie na
    post (inicjujący wątek) Przemysława Kwiatkowskiego... IMO źle ta
    odpowiedź świadczy o banku. :) Bank raczej :) nie czyta skargi
    klienta, lecz odpowiada niczym automag. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2011-11-29 13:38:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "michalp" e...@u...goog
    legroups.com

    : Na stronie nie ma rozróżnienia co do wewnętrznych czy innych

    IMO Eliksirem przelewy wewnętrzne nie idą. :)

    : przelewów. Jest mowa o płatnościach, więc moim zdaniem - po
    : prostu każda dyspozycja po 16.30 pójdzie następnego dnia.

    IMO chciałeś napisać 14:30, nie 16:30.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2011-11-29 14:09:28
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik " Anna Kozłowska" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Wychodzące sesje ELIXIR są realizowane o godzinach 8:00, 12:00 i 14:30.
    > Natomiast sesje przychodzące realizowane są w godzinach 12:00, 16:00 i 18:00.

    A jak jest Pani Aniu :) z przelewami z BGZ ?
    bo zlecony w godzinach porannych byl juz zaksiegowany na Optimie grubo przez
    12-ta
    czy I sesja przychodzacą elixir

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2011-11-29 15:53:51
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Anna Kozłowska pisze:

    > Wychodzące sesje ELIXIR są realizowane o godzinach 8:00, 12:00 i 14:30.
    > Natomiast sesje przychodzące realizowane są w godzinach 12:00, 16:00 i 18:00.

    Nie wierzę, że przelewy z Optimy do marmurkowego BGŻ idą Eliksirem, a
    zatem powyższa odpowiedź jest kompletnie nie na temat... :-(

    --
    MiCHA

  • 16. Data: 2011-11-29 17:05:08
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >beneficjenta najpóźniej następnego dnia roboczego. Płatności zlecone po
    >godzinie 14:30 w dniu roboczym realizowane są następnego dnia roboczego.

    Anka daj se siana, pleeeaaassseee.
    Nie widzisz, możecie dopisywać optima, sryma, pachwina, ale to nadal jest
    bgż, psl, dziadostwo.
    Niby łatwy sposób otwarcia konta, ale potem żałosne digipassy, listy z
    pinami, itp. czemu nie SMS?
    W kilku bankach otwierałem i wszędzie, z przyjazdem kuriera, trwało to
    krócej niż u Was. Już mnie wyleczyliście, digipsa oddam suce do zabawy, a
    pinem rozpalę w kominku (a może sprzedam na Allegro?)

    Z bege-żetowskim (żydowskim?) pozdrowieniem

  • 17. Data: 2011-11-29 22:04:48
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:jb2v6f$8k8$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie wierzę, że przelewy z Optimy do marmurkowego BGŻ idą Eliksirem, a
    > zatem powyższa odpowiedź jest kompletnie nie na temat... :-(

    Nie wiem jak w druga strone, ale z BGZ do Optimy poszedl dosc szybko
    i napewno byl zaksiegowany przed pierwsza sesja przychodzaca o 12-tej ;)

  • 18. Data: 2011-11-30 07:08:23
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Anka daj se siana, pleeeaaassseee.

    Oj oj, tak niegrzecznie do kobiety :(
    i ktora wogole moglaby tu nie pisac
    - przynajmniej oficjalnie, jak wiekszosc bankow to czyni

> [...]
    > niż u Was. Już mnie wyleczyliście, digipsa oddam suce do zabawy, a pinem
    > rozpalę w kominku (a może sprzedam na Allegro?)

    To po kiego grzyba otwierales tam konto
    skoro tak psioczysz na BGZ i digipasa ?
    Nie pasuja mi warunki to nie wchodze w "uklad" i tyle,
    co innego jesli warunki sa zmieniane juz post factum

  • 19. Data: 2011-11-30 11:05:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jb4kp2$v3e$...@n...news.atman.pl

    > To po kiego grzyba otwierales tam konto
    > skoro tak psioczysz na BGZ i digipasa ?

    Mnie akurat bankierki z BGŻ usilnie prosiły a nawet doprowadziły
    mnie do sytuacji, w której obiecałem im otworzenie konta. I musiałem
    obietnicy dotrzymać. I dotrzymałem, ale że BGŻ przetrzymywał pieniądze,
    wiec zrezygnowałem z usług. Po jakimś czasie BGŻ przysłał mi wypowiedzenie
    na piśmie -- listem poleconym.

    Pogodziłem się z wszelkimi niedogodnościami, ale nie pogodziłem
    z zatrzymywaniem pieniędzy.

    -=-

    A teraz coś offtopicznego na rozluźnienie nastroju. ;)

    Tak sobie myślę, odbiegając od tematu, że dziś wszystko kończy się
    definitywnie -- na przykład jedenasty miesiąc jedenastego roku. ;)
    A przed chwilą minęła godzina jedenasta z minutami... Jedenastki
    kończą się. Wprawdzie dziś jeszcze jedna jedenasta godzina będzie,
    ale to raczej dwudziesta trzecia... ;)

    -=-

    Inaczej mówiąc -- koniec miesiąca, więc regulujcie to, co macie do regulowania...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2011-12-01 16:54:25
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >To po kiego grzyba otwierales tam konto
    >skoro tak psioczysz na BGZ i digipasa ?
    >Nie pasuja mi warunki to nie wchodze w "uklad" i tyle,
    >co innego jesli warunki sa zmieniane juz post factum

    Dla kasy, dla kasy, dla tych kilku grosiaków więcej.
    A po jaki damski ch..... założenie lokaty trzeba potwierdzać digipicem (pin,
    challenge response?)? No zerwanie, już bardziej, ale też bez sensu, jak
    wraca na rachunek z którego można wysłać tylko na powiązany, własny?