  • 1. Data: 2011-11-28 17:07:13
    Temat: Zrywanie Alior 100 bez konta w Alior?!
    Od: " Konfabulator" <k...@g...pl>

    Witajcie, czy ktoś kto NIE MA konta w Aliorze i zasilał lokaty z rachunku w
    innym banku zrywał już takie lokaty i może się podzielić informacją jak to
    zrobić by środki z odsetkami wróciły na pierwotny rachunek?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-11-28 17:39:50
    Temat: Re: Zrywanie Alior 100 bez konta w Alior?!
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Konfabulator <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > innym banku zrywał już takie lokaty i może się podzielić informacją jak to
    > zrobić by środki z odsetkami wróciły na pierwotny rachunek?

    Sam sobie odpowiem, ale może ktoś się do tego dogrzebie. Było już w innym
    wątku opisane.

    Trzeba w zębach mieć dowód osobisty i numer konta do zwrotu i dymać do
    oddziału i tam zrywają i przelewają.

  • 3. Data: 2011-11-29 11:21:11
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba w zębach mieć dowód osobisty i numer konta do zwrotu i dymać do
    > oddziału i tam zrywają i przelewają.

    A to pewnie za kare ze jednak nie zalozyles u nich konta ror :D

    Cale szczescie ze np. Idea jest jednak bardziej "cywilizowana"
    i zwraca tam skad przyszlo ;)

  • 4. Data: 2011-11-29 14:44:23
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-11-28 18:39, Konfabulator pisze:

    > Sam sobie odpowiem, ale może ktoś się do tego dogrzebie. Było już w innym
    > wątku opisane.

    Wiem, sam pisałem :)

    > Trzeba w zębach mieć dowód osobisty i numer konta do zwrotu i dymać do
    > oddziału i tam zrywają i przelewają.

    Dziś zrywałem dwie lokaty, w tym samym oddziale co dwa miesiące temu. I
    dziś mi wmawiali że albo gotówka albo muszę u nich założyć konto. Po
    prostu sami nie wiedzą jak ich system działa :( Trzeba im powiedzieć aby
    wybrali zerwanie lokaty, wypłata przelewem. I wtedy wpisuje się numer
    konta. Ale żebym to ja miał pracownikowi banku to mówić. Masakra.

    pzdr
    Zyga

  • 5. Data: 2011-11-29 15:53:52
    Od: "Konfabulator" <k...@g...pl>

    Zyga <z...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > wybrali zerwanie lokaty, wypłata przelewem. I wtedy wpisuje się numer
    > konta. Ale żebym to ja miał pracownikowi banku to mówić. Masakra.

    Bo to jakoś jest dziwnie, jak masz ror to jest guzik zerwij i po robocie. Ale
    jak nie mam roru to nawet pracownik Aliora nie ma opcji zerwij, tylko gdzieś
    tam musi się wgrzebać głębiej i zrobić "odstąpienie od umowy" i tam dopiero
    można zerwać, drukując dwie strony kompletnie zbędnego papieru, pieczątki,
    podpisy itd. Ponieważ lokat miałem kilkadziesiąt to po stwierdzeniu, że
    zerwanie jednej trwało ponad 10 minut poprosiłem o ROR i uciekłem :) W domu
    zajęło mi to wszystko razem 10 minut.

  • 6. Data: 2011-11-30 14:27:25
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Wczoraj zerwałem dwie lokaty. Mam na to potwierdzenie na piśmie. Dziś
    patrzę na rachunek, tylko jeden przelew przyszedł. Idę znów do oddziału.
    Druga lokata nadal nie zerwana. A ja mam w ręku potwierdzenie że
    zerwana. Obecne standardy zaczynają mnie przerażać.

    pzdr
    Zyga

  • 7. Data: 2011-11-30 15:35:29
    Od: "brum" <l...@w...onet.pl>

    > Wczoraj zerwałem dwie lokaty. Mam na to potwierdzenie na piśmie. Dziś
    > patrzę na rachunek, tylko jeden przelew przyszedł.

    z jakiego (czyjego) rachunku przyszedl przelew ?

  • 8. Data: 2011-11-30 17:01:56
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    On 30 Lis, 16:35, "brum" <l...@w...onet.pl> wrote:

    > z jakiego (czyjego) rachunku przyszedl przelew ?

    Z mojego. Numer ten co nr rachunku lokaty.

    Zyga