  • 1. Data: 2011-11-28 18:20:47
    Temat: KK Alior i automatyczna spłata
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    Witam
    Ustawiłem sobie automatyczną spłatę KK w Aliorze na pełna kwotę. Dzisiaj
    jest termin spłaty i do tej pory bank nie dokonał jeszcze automatycznej
    spłaty.
    O której godzinie zazwyczaj następuje spłata??
    Bo nie wiem czy czekać, czy samemu spłacić kartę??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2011-11-28 18:49:25
    Temat: Re: KK Alior i automatyczna spłata
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-28 19:20, lolekanabolek pisze:
> [...]
    > spłaty.
    > O której godzinie zazwyczaj następuje spłata??
    > Bo nie wiem czy czekać, czy samemu spłacić kartę??

    Alior pobiera opłaty 30-go. Lepiej na Banku nie polegać i spłacać samemu.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 3. Data: 2011-11-28 19:14:55
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 19:20:47 +0100, lolekanabolek napisał(a):

> [...]
    > spłaty.
    > O której godzinie zazwyczaj następuje spłata?? Bo nie wiem czy czekać,

    Jeżeli masz wszystko w systemie dobrze ustawione, to powinni w końcu
    pobrać i nie masz się czego obawiać. Podejrzewam, że między 20-24
    zostanie pobrana kwota.

    Xenocide

  • 4. Data: 2011-11-28 19:39:55
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-11-28 20:14, xbartx pisze:

    > Jeżeli masz wszystko w systemie dobrze ustawione, to powinni w końcu
    > pobrać i nie masz się czego obawiać. Podejrzewam, że między 20-24
    > zostanie pobrana kwota.

    poczekam w takim razie gdzieś do 23 i jakby co to sam pchnę przelew

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2011-11-28 19:43:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jb0o2g$8jk$...@i...gazeta.pl...

    > poczekam w takim razie gdzieś do 23 i jakby co to sam pchnę przelew

    Ja bym samemu nie pchał, bo jest wysoce prawdopodobne, że skończy się
    nadpłatą lub niechcianą wcześniejszą spłatą bieżącego okresu
    rozliczeniowego.

    Jakby się nie spłaciło to lepiej reklamacja jutro i tyle.

  • 6. Data: 2011-11-28 20:10:10
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-11-28 20:43, MarekZ pisze:

    > Ja bym samemu nie pchał, bo jest wysoce prawdopodobne, że skończy się
    > nadpłatą lub niechcianą wcześniejszą spłatą bieżącego okresu
    > rozliczeniowego.

    nadpłata raczej niegroźna, bo na koncie jest dokładnie tyle ile ma być
    spłacone

    > Jakby się nie spłaciło to lepiej reklamacja jutro i tyle.

    jak trzeba będzie to od razu z rana ich jutro zaatakuje

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2011-11-28 20:56:56
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    lolekanabolek pisze:

    > nadpłata raczej niegroźna, bo na koncie jest dokładnie tyle ile ma być
    > spłacone

    W takim razie spłać ręcznie i się nie przejmuj. Lepiej tak niż potem się
    z nimi użerać i bawić w reklamacje (...której oni mogą np. nie uznać, bo
    "blablabla regulamin", a Tobie się dla paru groszy odsetek nie będzie
    chciało do sądu iść. Wiem co piszę - dokładnie tak "bank na A" stracił
    dobrego klienta z regularnymi obrotami na rachunku. Teraz tylko wyjadam
    wiśnie w postaci 1,5% chashbacku. Skoro tak wolą...)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2011-11-28 23:29:46
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2011-11-28 21:56, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

> [...]
    > dobrego klienta z regularnymi obrotami na rachunku. Teraz tylko wyjadam
    > wiśnie w postaci 1,5% chashbacku. Skoro tak wolą...)

    i tak też zrobiłem

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 9. Data: 2011-11-29 08:07:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 20:43:52 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Ja bym samemu nie pchał, bo jest wysoce prawdopodobne, że skończy się
    > nadpłatą lub niechcianą wcześniejszą spłatą bieżącego okresu
    > rozliczeniowego.

    Z tym nie będzie problemu. Mam ustawioną auto-spłatę ale i tak zawszę
    prędzej to robię ręcznie i jeszcze nigdy mi się samo nic nie zrobiło. No
    ale może jakby się wstrzelił to kto wie o ile by środki były na koncie.

    > Jakby się nie spłaciło to lepiej reklamacja jutro i tyle.

    To już chyba lepiej samemu spłacić i sobie ewentualnych problemów nie
    generować niepotrzebnie ;)

    --
    xbartx