  • 1. Data: 2011-11-28 07:39:53
    Temat: Kiedy transakcja gotówkowa?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Jak wiadomo płacenie za usługi poczty kartą jest traktowane jako wypłata
    gotówkowa. W wielu urzędach są kasy, które w rzeczywistości (co nie jest
    widoczne na pierwszy rzut oka) są kasami banków i po zapłacie kartą za
    np. wypis z aktu stanu cywilnego okazuje się, że była to wypłata gotówki
    z karty i zapłata gotówką.

    Gdzie jeszcze mogą nas spotkać takie niespodzianki?

  • 2. Data: 2011-12-01 22:49:57
    Temat: Re: Kiedy transakcja gotówkowa?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 07:39:53 +0000 (UTC), jureq napisał(a):
> [...]
    > widoczne na pierwszy rzut oka) są kasami banków i po zapłacie kartą za
    > np. wypis z aktu stanu cywilnego okazuje się, że była to wypłata gotówki

    Co do urzędów, to nie wiem - może to jakiś chlubny wyjątek, ale w krakowskim
    Urzędzie Miasta (tym na Wielickiej) są klasyczne POSy i jak najbardziej są
    to transakcje bezgotówkowe :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2011-12-04 11:50:43
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote on 2011-12-01_23:49

    > Co do urzędów, to nie wiem - może to jakiś chlubny wyjątek, ale w krakowskim
    > Urzędzie Miasta (tym na Wielickiej) są klasyczne POSy i jak najbardziej są
    > to transakcje bezgotówkowe :)

    Oooo! Od kiedy ? Ja ze trzy lata temu wnosiłem opłatę za
    rejestrację samochodu w centrum przy Kordylewskiego i było inaczej...

    witrak()

  • 4. Data: 2011-12-04 22:26:43
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 04 Dec 2011 12:50:43 +0100, witrak() napisał(a):
    > Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote on 2011-12-01_23:49
    > Oooo! Od kiedy ? Ja ze trzy lata temu wnosiłem opłatę za
    > rejestrację samochodu w centrum przy Kordylewskiego i było inaczej...

    Z tego co pamiętam, to już ponad rok temu na Wielickiej płaciłem kartą
    bezgotówkowo... Niewykluczone, że w innych urzędach jest inaczej - nie
    miałem okazji sprawdzić.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944