  • 1. Data: 2007-08-27 09:29:56
    Temat: przelew z norwegii
    Od: "c-kasky" <c...@z...net>

    Witam

    Jak najkorzystniej przeslac do nas stamtad pieniazki, gdzie ewentualnie
    zalozyc konto ?

    Moge liczyc na podpowiedz ?

    pzdr
    c-kasky

  • 2. Data: 2007-08-27 12:40:16
    Temat: Re: przelew z norwegii
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

    Użytkownik "c-kasky" <c...@z...net> napisał w wiadomości
    > Witam
    >

    > Jak najkorzystniej przeslac do nas stamtad pieniazki, gdzie ewentualnie
> [...]
    Moze Nordea,
    przelewy zagraniczne miedzy wlasnymi kontami w Nordea (np. polskim a
    norweskim) sa bezplatne, a i oferuja rachunki w skandynawskich walutach.

    pzdr
    tomek

  • 3. Data: 2007-08-27 21:29:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 27 Aug 2007 11:29:56 +0200, c-kasky napisał(a):
    > Jak najkorzystniej przeslac do nas stamtad pieniazki, gdzie ewentualnie
    > zalozyc konto ?

    Swego czasu, gdy przelewałem w drugą stronę - najszybciej i najtaniej było
    w Nordei. Przede wszystkim miałem gwarancję, że przelew dotrze najpóźniej na
    drugi dzień, podczas gdy każdy inny bank puszczał SWIFTem przez niewiadomą
    liczbę pośredników (co skutkowało też losową prowizją)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"