  • 1. Data: 2007-08-26 20:37:09
    Temat: Re: HSBC - kiedy ruszą?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sie, 16:27, Michal G <p...@t...pl> wrote:

    > moze koniec tego roku, a na pewno poczatek przyszlego
    >
    > pzdr
    > Michal

    Narazie oferte maja nieciekawa - oceniajac po KK i koncie passport.

  • 2. Data: 2007-08-26 20:56:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@k...googlegroups.c
    om>,
    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Narazie oferte maja nieciekawa - oceniajac po KK i koncie passport.

    A mnie wlasnie w IKEI zaczepialy panie oferujac KK HSBC Polska
    (Mastercard).

    TA

  • 3. Data: 2007-08-26 21:04:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sie, 22:56, T...@s...in.the.world

    > A mnie wlasnie w IKEI zaczepialy panie oferujac KK HSBC Polska
    > (Mastercard).
    >
    > TA

    no bo juz sa - tylko oferta taka sobie
    Mozesz zobaczyc wklepujac hsbc.pl

    A przedtem sprzedawali karty wlasnie we wspolpracy z IKEA - stad
    miejsce, gdzie ci je zaoferowano

  • 4. Data: 2007-08-26 22:05:24
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@r...googlegroups.c
    om>,
    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > On 26 Sie, 22:56, T...@s...in.the.world

    > no bo juz sa - tylko oferta taka sobie
    > Mozesz zobaczyc wklepujac hsbc.pl

    A co jest z nimi nie tak?
    Bo nawet dalem sie namowic...

    TA

  • 5. Data: 2007-08-27 04:19:20
    Temat: Re: HSBC - kiedy rusz ?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sie, 00:05, T...@s...in.the.world wrote:

    > A co jest z nimi nie tak?
    > Bo nawet dalem sie namowic...
    >
    > TA

    Nie sa "nie tak" , tylko przecietne - niz nadzwyczajnego.
    Chyba nawet nie ma dostepu przez internet jeszcze?
    Mozesz placic rachunki nieoprocentowanie (dysp tel) za 95 gr. przelew
    z karty
    "Moje finanse" - to juz z tego co sie doczytalem, oprocentowane
    przelewy powyzej bodajze 500 zl

    Sa jakies zwolnienia z kosztow karty?
    Bo zwrot 0,5% transakcji nia zrobionych to splaci karte dopiero przy
    10 tys rocznych zakupow .- czyli tez przecietny wymog.

    W sumie w kazdej opcji, sa lepsze karty, chociaz jesli popatrzy sie
    lacznie na wszystko, to moze sie komus podobac za 50 zl.

  • 6. Data: 2007-08-27 08:17:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@y...googlegroups.c
    om>,
    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > z karty
    > "Moje finanse" - to juz z tego co sie doczytalem, oprocentowane

    Ale mnie na razie sama KK interesuje.

    > Sa jakies zwolnienia z kosztow karty?
    > Bo zwrot 0,5% transakcji nia zrobionych
    O, tego nie doczytalem.

    > W sumie w kazdej opcji, sa lepsze karty, chociaz jesli popatrzy sie
    > lacznie na wszystko, to moze sie komus podobac za 50 zl.

    Ale ja wlasnie chcialem MC i zalezalo mi na HSBC.

    TA

  • 7. Data: 2007-08-27 08:26:08
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    .

    > Ale ja wlasnie chcialem MC i zalezalo mi na HSBC.
    >
    > TA

    No to - sa gorsze karty.
    Robiac nia 300-400 zl miesiecznych zakupow zwroci ci sie cena gdzies
    do 50% wartosci - czyli masz wypukla za 20-30 zl rocznie. jak masz
    wieksze "osiagi" - to karta za darmo.

    Zwykla karta bez wodotryskow i ukrytych doplat, z przyzwoitym GP.

    Nie doczytalem, jak przewalutowiaja - moze cos wiesz?

  • 8. Data: 2007-08-27 18:10:09
    Od: Michal G <p...@t...pl>

    > Narazie oferte maja nieciekawa - oceniajac po KK i koncie passport.

    to pierwsze jest slabe, glownie zeruja na kartach IKEA, ale passport
    bije rekordy popularnosci:)

  • 9. Data: 2007-08-27 20:55:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Sie, 20:10, Michal G <p...@t...pl> wrote:

    > to pierwsze jest slabe, glownie zeruja na kartach IKEA, ale passport
    > bije rekordy popularnosci:)

    Popularnosci tak - ale i ceny rowniez :)
    Pytalem na grupie, jak to konto ma sie do cen uslug bankowych w Anglii
    - no i tak sobie...

    Ale jako rozwiazanie problemu "niemania konta" na poczatku emigracji
    zarobkowej warte zapewne tej dodatkowej ceny.

  • 10. Data: 2007-08-28 21:17:02
    Od: "swen" <n...@n...com>

> [...]
    >
    > Ale jako rozwiazanie problemu "niemania konta" na poczatku emigracji
    > zarobkowej warte zapewne tej dodatkowej ceny.

    Konto w banku na wyspach otworzysz w 10 minut. Nie wiem skad wy te problemy
    bierzecie z tymi kontami w UK?