  • 1. Data: 2007-08-27 08:49:59
    Temat: kiedy podwyżka oprocentowania inteligo
    Od: "piotrek" <p...@p...priotr.piotr>

    Witam Mam konto inteligo w pkobp kiedy mozna sie spodziewac podwyzki
    oprocentowania lokat.Bo chyba tylko pkobp nie podwyzszyl inne tak.Juz byly 2
    podwyzki stop procentowych i ma byc nastepna.A pkobp nie podwyzsza.Moze
    macie jakies informacje nieoficjalne kiedy podwyzka?
    pozdr

  • 2. Data: 2007-08-27 14:45:07
    Temat: Re: kiedy podwy?ka oprocentowania inteligo
    Od: AP <a...@o...pl>

    piotrek pisze:
> [...]
    > podwyzki stop procentowych i ma byc nastepna.A pkobp nie podwyzsza.Moze
    > macie jakies informacje nieoficjalne kiedy podwyzka?

    Zamiast czekać, lepiej rozejrzyj się wokół..

    Ja do dzisiaj trzymałem oszczędności w Inteligo, ale już nie wytrzymałem
    i założyłem konto internetowe w GetinBanku, specjalnie ze względu na
    lokaty, a dokładnie tą promocyjną na 4m-ce. Co będzie później, to
    zobaczymy, póki co PKO BP odstajea, podwyższając jedynie
    oprocentowanie...kredytów.

    AP

  • 3. Data: 2007-08-28 09:49:31
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    Użytkownik "AP" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > póki co PKO BP odstajea, podwyższając jedynie oprocentowanie...kredytów.

    ...i debetu.
    W Inteligo podnieśli z 17,95 na 19%.