  • 1. Data: 2006-11-23 16:53:58
    Temat: promocja Amex'a Mille
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Trwa od 10 do 24 grudnia.
    50% znizki na bilety Sky Europe zapłacone Amex'em na daty pomiędzy
    15 stycznia a 31 marca 2007.

    marekz

  • 2. Data: 2006-11-24 07:37:17
    Temat: Re: promocja Amex'a Mille
    Od: "rience" <m...@g...com>

    On 23 Lis, 10:53, "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:
    > Trwa od 10 do 24 grudnia.
    > 50% znizki na bilety Sky Europe zapłacone Amex'em na daty pomiędzy
    > 15 stycznia a 31 marca 2007.
    >
    > marekz

    A czy to jest ważne tylko na Amex'y wystawione w Millenium?

    Pozdrawiam,

    rience

  • 3. Data: 2006-11-24 09:15:25
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    rience napisał(a):

    > A czy to jest ważne tylko na Amex'y wystawione w Millenium?

    Na VISA też ważne.

    pozdr
    ~|_ukasz

  • 4. Data: 2006-11-25 20:09:05
    Od: Maciej Oszutowski <l...@m...sig>

    Dnia Fri, 24 Nov 2006 10:15:25 +0100, ~|_ukasz napisał(a):

    > Na VISA też ważne.

    Raczej nie o to chodzi...
    Mam AmExa wydanego bezpośrednio przez American Express, a nie żaden
    konkretny bank - będę miał zniżkę w SkyEurope?

    --
    | Maciej Oszutowski | Mowa jest srebrem |
    | imagiATpsytranceDOTpl | a milczenie owiec. |