  • 1. Data: 2006-11-23 12:48:54
    Temat: karta debetowa zagranica
    Od: "W&B" <w...@p...portal.pl>

    Właśnie szykuję mi się wyjazd do Norwegii na 3 miesiące zarazie mam konto w
    mbanku i kartę visa debetową
    Jaka karta i jakiego banku jest najkorzystniejsza do operacji
    bezgotówkowych?(przeliczniki prowizję )

  • 2. Data: 2006-11-24 19:44:54
    Temat: Re: karta debetowa zagranica
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "W&B"
    > Właśnie szykuję mi się wyjazd do Norwegii na 3 miesiące zarazie mam
    > konto w mbanku i kartę visa debetową
    > Jaka karta i jakiego banku jest najkorzystniejsza do operacji
    > bezgotówkowych?(przeliczniki prowizję )

    za bezgotowkowe operacje nie ma prowizji
    a co do przeliczników to zwykle korzystnie wypadał mi Maestro
    np przedplacony ING (podroznik)
    *** blad ***