  • 1. Data: 2006-11-23 11:41:19
    Temat: czy kartę BPH można spłaca przy pomocy PZ ?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W związku z wyjazdem zapomniałem spłaci kartę - tylko jeden dzień, ale
    automat naliczył 50 zł kary :)

    Nie mam czasu pamięta więc chciałbym ustawi automatyczną spłatę karty w BPH
    przy użyciu Polecenia Zapłaty. Czy jest to możliwe? Nie mam konta w BPH.

    Panienka w infolinii najpierw stwierdziła, że jest to możliwe i mogę załatwi
    to w swoim banku, następnie, kiedy uświadomiłem jej jak to działa i że
    potrzebuję numer zlecenia/transakcji upewniła się i stwierdziła, że
    powinienem uda się do oddziału BPH prowadzącego moją kartę, a po kolejnym
    uświadomieniu o centralnym systemie komputerowym, stwierdziła, że mogę iść
    do dowolnego oddziału.
    Problem polega jednak na tym, że nie widzę nigdzie takiej informacji na
    stronach BPH, a szkoda mi iść na darmo.

    Czy da się ustali PZ do spłaty karty?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2006-11-23 12:34:03
    Temat: Re: czy kartę BPH można spłaca przy pomocy PZ ?
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:456588c7$1@news.home.net.pl,
    niejaki(a): plusz z adresu <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał(a):

    > Czy da się ustali PZ do spłaty karty?

    Wygląda na to, ze po raz kolejny osoba w infolinii okazala sie malo
    kompetentna - w oddziale nie slyszeli o takim poleceniu zaplaty :)

    Chyba czas sie przeniesc do innego banku.
    Moj wybor pada na Millenium.
    Zalety:
    1. Zniesiona oplata za mastercarda przy 12000 zl wydanych w roku (w BPH bylo
    chyba ok 2500-3000 miesięcnie)
    2. 56 dni grace period
    3. bezpłatny podgląd internetowy

    Nie mogę jedynie znalec informacji o ubezpieczeniu na wypadek bezprawnego
    uzycia.
    czy ktos ma informacje lub jakies zastrzezenia do Millenium?

    --
    pozdrawiam
    Plusz

  • 3. Data: 2006-11-23 12:44:29
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    i jeszcze dwa pytania do użytkowników

    1. czy limity transakcji można ustalac samodzielnie w millenet?
    2. czy mozna sobie wybrac dzien zamkniecia cyklu?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2006-11-23 14:53:46
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w
    wiadomości news:4565977f$1@news.home.net.pl...
    >i jeszcze dwa pytania do użytkowników
    >
    > 1. czy limity transakcji można ustalac samodzielnie w millenet?

    Tylko w pewnym zakresie limit transakcji gotówkowych.

    > 2. czy mozna sobie wybrac dzien zamkniecia cyklu?

    Niestety nie można.

    marekz

  • 5. Data: 2006-11-23 17:23:38
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Nie mam czasu pamięta więc chciałbym ustawi automatyczną spłatę karty w
    > BPH przy użyciu Polecenia Zapłaty. Czy jest to możliwe? Nie mam konta w
    > BPH.

    Tak jest to możliwe na 100%

    Darek

  • 6. Data: 2006-11-24 14:39:16
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 23 Nov 2006 13:34:03 +0100, plusz napisał(a):
    > W artykule news:456588c7$1@news.home.net.pl,
    > Wygląda na to, ze po raz kolejny osoba w infolinii okazala sie malo
    > kompetentna - w oddziale nie slyszeli o takim poleceniu zaplaty :)

    Hmm, akurat nie wiem czy nie bardziej ufać ludziom na infolinii :)
    W oddziałach potrafią niezłe głupoty nagadać - pamiętam jak pani
    w oddziale nie wiedziała nic o darmowym wznawianiu mastercarda i cały czas
    myślała że pytam ją o to ile jest GP...

    > Moj wybor pada na Millenium.
    > Zalety:
    > 1. Zniesiona oplata za mastercarda przy 12000 zl wydanych w roku (w BPH bylo
    > chyba ok 2500-3000 miesięcnie)

    W BPH przy 18kPLN, przy 12 było zmniejszenie o 50%.

    > 2. 56 dni grace period

    A to ma jakieś znaczenie? :)

    > 3. bezpłatny podgląd internetowy

    W BPH wystarczy mieć sezama ;)