  • 1. Data: 2006-11-23 17:52:27
    Temat: Certyfikaty ubezpieczeniowe w Getin Banku...
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

    Oprocentowanie 4,25% (rzeczywiste, bez belkowego, dla certyfikatu
    12-miesiecznego) ... czy jest tutaj jakis haczyk? Ja nie widze... no moze
    poza tym:

    "...po zakończeniu okresu trwania ubezpieczenia jest ono odnawiane na
    kolejny okres, bez konieczności wizyty w placówce..."

    Wiec trzeba uwazac aby z 'lokaty' 12-miesiecznej nie zrobila sie
    24-miesieczna...

    Sczegoly:

    http://www.getinbank.pl/depozyty/oprocentowanie.html

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2006-11-23 18:14:01
    Temat: Re: Certyfikaty ubezpieczeniowe w Getin Banku...
    Od: "SK" <s...@p...fm>

    Baton napisał(a):
> [...]
    > kolejny okres, bez konieczności wizyty w placówce..."
    >
    > Wiec trzeba uwazac aby z 'lokaty' 12-miesiecznej nie zrobila sie

    Tu są warunki ubezpieczenia:
    http://www.getinbank.pl/download/warunki_ubezpieczen
    ia_pewne_oszczedzanie.pdf
    Nie trzeba przychodzić do banku dokładnie w ostatnim dniu, można
    przyjść później i odstąpić od odnowionego już ubezpieczenia -
    analogicznie jak zerwanie lokaty po jej odnowieniu, jedyna różnica to
    wpływ świadczenia na rachunek w 3 dniu roboczym po złożeniu
    dyspozycji.

  • 3. Data: 2006-11-23 18:55:11
    Od: "Baton" <k...@N...fm>

[...]

    Trzeba natomiast zalozyc rachunek w Getin Banku...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 4. Data: 2006-11-23 19:24:40
    Od: "SK" <s...@p...fm>

    > Trzeba natomiast zalozyc rachunek w Getin Banku...

    Gdy nie ma się tam ROR-u, to wystarczy tuż przed założeniem
    certyfikatu założyć bezpłatny rachunek TOP (odpowiednik OKO, eMAX
    plus itp.).