  • 1. Data: 2006-11-22 22:21:24
    Temat: Problemy z VE Inteligo w Polcardzie/Płatnościach.pl
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Witam,

    Ponieważ Polcard nie raczy mi odpowiedzieć, Płatności
    twierdzą że to wina Polcardu, więc pytam tu, lub też
    piętnuję po prostu wyżej wymienionych:

    Od jakiegoś czasu nie jestem w stanie płacić w Sieci
    tam, gdzie płatność obsługuje Polcard via Płatności.pl
    (tudzież Płatności.pl via Polcard).

    Mimo każdorazowej blokady środków na Inteligo, jest
    ona odrzucana przez Polcard.

    W ten sposób prawie straciłem ważne domeny w Home,
    a Allegro ścigało mnie za nieuiszczone opłaty. Mimo, jak
    pisałem, monitów do Polcardu, nie udało mi się przez dwa
    tygodnie uzyskać żadnej odpowiedzi z Polcardu.

    Z podobną sytuacją nie spotkałem się w innym miejscu
    w Sieci, a płacę nią w wielu innych miejscach, na pewno
    częściej niż standardowy 'karciarz'.

    W ten sposób też Polcard dość skutecznie sprawia, iż
    moje konto w Inteligo staje się nieefektywne.

    ... co mogę?

    Zdrowie,
    Szy.

  • 2. Data: 2006-11-22 22:26:45
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > ... co mogę?

    placic karta tam gdzie nie ma platnosci.pl?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2006-11-22 22:43:30
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Piotr napisał:

    > placic karta tam gdzie nie ma platnosci.pl?

    Allegro mogę w cztery litery kopnąć, okej, ale
    nie dam rady zmienić ulubionego ISP-a z powodu płatności
    - niestety.

    Pomyślałem jeszcze o jednym:

    O pewnej premedytacji Płatności/Polcardu, ze względu
    na być może większy ich zysk przy płatności przelewem
    niż kartą. Bo przecież łatwo się domyśleć, że jak nie dam
    rady zapłacić kartą z Inteligo, to pewnie awaryjnie będę
    płacił przelewem 'Płacę z Inteligo', prawda?

    ... ale nie mam pomysłu, czy to dobry trop. Musiałoby
    więcej osób zostać w ten sposób potraktowanych...

    A, jeszcze: jak to pewnie wielu z Was robi również,
    lubię testować merchantów przez wpisanie cudzych danych
    do prawidłowego numeru karty. I tak było w Polcardzie
    - pierwsze 'ich moje' transakcje w Płatnościach *przeszły*
    pozytywnie autoryzację z wpisanymi danymi typu miasto
    'Kosmos', ulica 'Galaktyczna', itp.

    Ale chyba nie karzą mnie za wykorzystywanie dziur
    w ich systemie?!

    Szy.

  • 4. Data: 2006-11-23 11:48:30
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    [...]

    I się wyjaśniło. Wystarczyło na niusy napisać...

    Przez te testowe dane wpisane podczas autoryzacji
    karta została przez Polcard 'odpowiednio' oznaczona.

    Polcard najpierw zaproponował zmianę karty
    i adresu e-mail (sic), a po prośbie konsultantki
    (miłej konsultantki) z Płatności zdjął z karty blokadę.

    Szy.