  • 11. Data: 2012-05-02 02:41:04
    Temat: Re: paywave - jak sie tego pozbyc z karty ?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości
    news:jnps12$e75$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > O! Ten pomysł mi się podoba :-)
    > Chociaż dziurka po dziurkaczu jest trochę duża... :-(
    > A konduktorzy w pociągach jeszcze dziurkują bilety? Pamiętam, że
    > ich dziurkacze-cążki robiły takie akuratne dziurki, trochę
    > mniejsze niż dziurkaczowe...

    Podejdz do szewca/kaletnika :D
    Ci maja wycinaki do skory w roznych srednicach - np. dziurki do paska ;)

  • 12. Data: 2012-05-02 03:13:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    witrak() wrote:
> [...]
    > A konduktorzy w pociągach jeszcze dziurkują bilety? Pamiętam, że
    > ich dziurkacze-cążki robiły takie akuratne dziurki, trochę

    w co niektorych miejscach maja jeszcze dziurkacze do znaczkow / biletów
    okresowych. One robią takie małe dziurki.

    popytaj panie w sekretariacie szkolnym. Na pewno maja gdzies biurku.

  • 13. Data: 2012-05-02 06:37:55
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > co ci sie w dziurkach po dziurkaczu nie podoba?

    Nie próbuj zwykłym dziurkaczem. Po takiej operacji zazwyczaj zaczyna
    wkurzać - nie docina dziurek w papierze, do czego jest przeznaczony. No
    chyba, że karta bardzo badziewna.

    --
    Grzexs

  • 14. Data: 2012-05-02 07:09:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzexs wrote:

    > Nie próbuj zwykłym dziurkaczem. Po takiej operacji zazwyczaj zaczyna
    > wkurzać - nie docina dziurek w papierze, do czego jest przeznaczony. No
    > chyba, że karta bardzo badziewna.

    masz tandetny dziurkacz, ktory byl przeznaczony do jak najszybszej
    sprzedazy a nie do robienia dziurek.

  • 15. Data: 2012-05-02 08:34:46
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > Moze ktos z grupowiczow juz przecwiczyl jakis malo inwazyjny sposob ?

    Na 10 sek do mikrofalówki. Pozbywasz sie przy okazji paska magnetycznego i
    chipa ale transakcje internetowe będą działały bez balastu szybciej ;-)

  • 16. Data: 2012-05-02 11:16:06
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Marcepan" <b...@t...maila> napisał w wiadomości

    > Na 10 sek do mikrofalówki. Pozbywasz sie przy okazji paska magnetycznego i
    > chipa ale transakcje internetowe będą działały bez balastu szybciej ;-)
    To rownie dobrze mozna ja zgrilowac ;P
    - zachowujac numerki

  • 17. Data: 2012-05-02 11:58:11
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    > Wygląda na zrobiony w podczerwieni. Wiele mówi, ale dlaczego w

    Nie, zdjecie zrobione rentgenem. Gdzies pokazywalem tez widok
    prostopadle do powierzchni. Nie zagwarantuje, ze wszystkie karty maja
    antene prowadzona w taki sam sposob.
    Marcin

  • 18. Data: 2012-05-02 12:00:45
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    On May 2, 11:58 am, Marcin <m...@o...pl> wrote:

    > Nie, zdjecie zrobione rentgenem.  Gdzies pokazywalem tez widok
    > prostopadle do powierzchni. Nie zagwarantuje, ze wszystkie karty maja
    > antene prowadzona w taki sam sposob.
    > Marcin

    odnalazlem reszte zdjec:
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/thread/42570c051d0e411b/b60768cb25898860

  • 19. Data: 2012-05-02 13:52:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 May 2012 03:00:45 -0700, Marcin napisał(a):

    > odnalazlem reszte zdjec:
    > http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/brows
    e_thread/
    thread/42570c051d0e411b/b60768cb25898860

    Tutaj też je wrzucili:

    <http://niebezpiecznik.pl/post/przeswietlona-zblizen
    iowa-karta-kredytowa-
    x-ray/>

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2012-05-02 14:22:07
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    > Tutaj też je wrzucili:
    >
    > <http://niebezpiecznik.pl/post/przeswietlona-zblizen
    iowa-karta-kredytowa-

    Teraz zaluje ze nie umiescilem jakiegos "znaku wodnego" na zdjeciach.
    W sumie moja karta i moje prawa autorskie do zdjec....
    Marcin