  • 1. Data: 2012-04-30 20:41:18
    Temat: mBank - wzorcowy system transakcyjny czy dno?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Od dawna obstawiam to drugie.
    Grzebałem przy ubezpieczeniach i oto jaki mi się obraz ukazał w systemie
    wnioskowym mBanku:
    http://imm.io/nLRp
    Rąbią nas przez 12 miesięcy po 31 dni w roku?

  • 2. Data: 2012-04-30 20:46:58
    Temat: Re: mBank - wzorcowy system transakcyjny czy dno?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    mx wrote:
> [...]
    > wnioskowym mBanku:
    > http://imm.io/nLRp
    > Rąbią nas przez 12 miesięcy po 31 dni w roku?

    to znaczy co?
    ze ktos w "if" sprawdzajacym date wpisal bledny warunek czy tez
    wyrazenie wyliczajace date?
    A co to ma wspolnego z systemem transakcyjnym po za
    prawadopodobienstwem, ze jak pomylili sie tu, to pomylili sie jeszcze
    gdzie indziej?
    Bardziej bym na twoim miejscu potawil wniosek, ze cienkich programistow
    zatrudniaja.